رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ دی ۱۴۰۰

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

هتل آپارتمان تاوریژ تهران در مرکز تجاری و خرید تهران در محدوده میدان ونک قرار دارد. آپارتمان‌های یک خوابه این مجموعه با ظرفیت‌های گوناگون و محیط دنج و دلنشین، آن‌را به اقامتگاهی مناسب در پایتخت تبدیل کرده است. سرویس اضافه در این هتل تخت و کاناپه تخته خواب شو است. رستوران، چایخانه و سالن ورزشی در کنار پرسنل مجرب و آموزش دیده این مجموعه باعث شده تا سالانه مسافران زیادی مهمان این اقامتگاه باشند. هتل آپارتمان تاورِیژ فضای باز گل کاری شده زیبایی نیز دارد.دارای رستوران چینی میباشد. ضمناً در تمامی آپارتمانهای این هتل آشپرخانه جهت آشپزی موجود میباشد.

هتل آپارتمان تاوریژ در میدان ونک تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی واقع شده است. با اقامت در این هتل به بزرگراه های شهر دسترسی خوبی داشته و به راحتی می توانید به هر نقطه از تهران که بخواهید آمد و شد داشته باشید.در هر یک از آپارتمان های هتل آپارتمان تاوریژ آشپزخانه ی مجزا وجود داشته و به راحتی می توانید در آپارتمان مورد اقامت خود به آشپزی بپردازید.

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

امکانات هتل آپارتمان تاوریژ تهران

عمومی:پارکینگ/ آسانسور/ نمازخانه لابی/ سرویس بهداشتی ایرانی در پارکینگ /سرویس بهداشتی فرنگی در پارکینگ.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش :سالن کنفرانس.
خارج از هتل : باغچه.
مديا و ديجيتال: اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ تلویزیون LCD در لابی.
ديد(View) در برخی اتاق ها:نمای شهر/ نمای خیابان.
مكالمه كاركنان :مسلط به زبان انگلیسی.
خدمات: پذیرش بیست و چهار ساعته /خشکشویی /خدمات بیدار باش /خدمات اتو /دستگاه واکس کفش /فکس /اتاق چمدان /فتوکپی.

از دیگر امکاناتی که در آپارتمان های یک خوابه و یا دو خوابه ی هتل تاوریژ در اختیارتان قرار می گیرد می توان به تلویزیون، تلفن اختصاصی، چای ساز، مینی بار، مایکروفر، اینترنت وای فای، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و… اشاره کرد.
در این هتل دو نوع آپارتمان یک خوابه برای یک نفر و آپارتمان یک خوابه برای دو نفر وجود دارد. آپارتمان یک خوابه ی تک نفره پنجاه و پنج متر و آپارتمان یک خوابه ی دو نفره شصت و پنج متر می باشد. به علاوه در هر یک از این آپارتمان ها کاناپه ی تخت خواب شو برای یک نفر اضافه وجود دارد.

هتل آپارتمان تاوریژ تهران

آدرس هتل آپارتمان تاوریژ تهران

آدرس : تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *