جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مهاجرت به کانادا

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

آیا واقعا یکی از بهترین مهاجرت ها مهاجرت به کانادا میباشد؟مهاجرت به کانادا از چه طرقی ممکن است؟مهاجرت به کانادا چقدر زمان میبرد؟مهاجرت به کانادا و بهترین روش جهت ورود به کانادا چیست؟مهاجرت به کانادا برای افراد مسن یا افرادی که سن زیر هجده سال دارند چگونه ممکن است؟آیا با اخذ ویزای توریستی پنج ساله ی کانادا مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا ممکن است؟

در این مقاله به اهم موضوعات مهاجرت به کانادا میپردازیم.و سعی برآن داریم اخرین اطلاعات به روز شده و تغییر قوانین مهاجرت به کانادا را پردازش کنیم.

کانادا مهاجرت به کانادا

راههای ورود به کانادا:

ویزای توریستی کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

ویزای تولد کانادا

ویزای کاری کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

 

ویزای توریستی کانادا :

اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده ی برگشت متقاضی از کشور مقصد میباشد که معمولا نیازمند ارائه مدارکیست که نشان میدهد فرد متقاضی به کشور خود برمیگردد.

مدارکی مانند: گردش مالی خوب داشتن ، سند ملکی و سابقه ی کاری و مدرک تحصیلی و داشتن پروانه ی کسب و کار یا طبابت و غیره…

البته اگر فرد از کشور مورد نظر دارای دعوتنامه ی معتبر از اقوام و دوستان خود باشد نیز شانس بالایی برای ویزا خواهد داشت.

برای کشوری مانند کانادا و اخذ ویزای توریستی و پنج ساله ی این کشور که یک ویزای خوب به شمار می اید علاوه بر مدارک فوق نیازمند ویزای شنگن از سمت متقاضی میباشد و بهتر است متقاضی که در یک سال اخیر ویزای شنگن داشته باشد و همچنین سفرهای متعدد خارجی را تجربه کرده باشد و پاسپورت او مهر ورود و خروج متعدد خورده باشد.

نکته ی بسیار مهم در مورد ویزای توریستی کانادا این است که این نوع ویزا با اینکه طولانی مدت میباشد اما به راحتی قابلیت تبدیل به ویزاهای بلند مدت و اقامتی را ندارد .البته این امری غیر ممکن نیست.

در این مورد میتوانید به قسمت مشخص مقاله ی ویزای توریستی کانادا مراجعه و مطالعه ی دقیق داشته باشید.

 

ویزای سرمایه گذاری کانادا :

با توجه به راههای موجود جهت مهاجرت به کانادا و اینکه نگاه نخست وزیر جدید این کشور نسبت به ایرانیان مثبت تر از گذشته میباشد و صدور روادید راحت تر شده و اینکه ویزاهای سرمایه گذاری معمولا با ریسک بالا همراه خواهد بود و ممکن است فرد سرمایه ی خود را از دست بدهد و دیگر اینکه پروسه ی زمانی این نوع ویزا بسیار طولانی مدت میباشد ما توصیه میکنیم از طرق دیگر خود را به این کشور رسانده و پس از آشنایی با این کشور و با تحلیل دقیق دست به سرمایه گذاری و اخذ اقامت از این کشور بزنید.

یکی از چند  روش مهاجرت به کشور کانادا ، راه و روش ورود و سرمایه گذاری کانادا است  که این روش پر ریسک نیز  مدلها  و روشهای  مختلف ومتفاوتی دارد برای نمونه ویزای سرمایه گذاری  استانی که در هر کدام از استان های این کشور از روشی خاص و منحصر  با مبالغ متفاوتی امکانپذیر شده و طرق  نشان دادن سرمایه و توانایی مالی نیز متفاوت و نسبتا طولانی  خواهد بود ، همچنین است  قانون نحوه ی پرداخت وجوه جهت سرمایه گذاری در هر کدام از استانهای کانادا  که کاملا متفاوت می باشد  مخصوصا با توجه به تغییرات سیاست کشور در زمینه ی قیمت ارز و سیاستهایی که کشور در پیش گرفته در مورد انتقال و ریز شدن در نقل و انتقالات بانکی و مالی و دیگر اینکه در مورد بعضی از استانها و ایالتهای کانادا نیز موسسات مالی اعتباری معتبر و مورد وثوق دولت کانادا میتوانند به متقاضیان اینگونه ویزاها در این زمینه یاری  به هم رسانند و کار امتقاضی را کم ریسک تر و مطمئن تر انجام شود ، به این ترتیب متقاضیان کانادا از طریق سرمایه گذاری در اول امر باید  نوع سرمایه گذاری کانادا را انتخاب کرده  و با تحقیق و تحلیل و کسب آگاهی در زمینۀ اخذ اقامت از طریق  روش سرمایه گذاری کانادا ازاین طریق و پیدا نمودن وکلای رسمی  این کشور که دارای تجربه و خوشنام در این زمینه کار خود را با ریسک و خطر کمتری مواجه کند.

همچنین برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه ی ویزای سرمایه گذاری کانادا توصیه میشود به قسمت ویزای سرمایه گذاری کانادا رفته و در آنجا مطالب را مطالعه نمایید.

 

ویزای ازدواج و ویزای نامزدی کانادا:

در گذشته تر مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت سوری و غیرواقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ میکردند و برای آن فرد حاضر در کشور مقصد هم کسب درآمد میشد گرچه به صورت عجیب.

اما در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای نعتبر دنیا امریست پیچیده و سخت و معمولا افرادی در این زمینه موفق میشوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی در این جهت ارائه میدهد و صبوری کرده تا به موفقیت برسد.

به این صورت که برای ویزا شدن از این طریق فرد متقاضی باید مدارک محکم و قوی و مستدلی را جهت ورود و قانع کردن سفارت ارائه دهد.

در حقیقت هر دو طرف این ازدواج باید مدارکی کامل را داشته باشند تا ویزا شوند.

برای مثال یکی از مدارک مهمی که جهت ارائه نیاز میباشد این است مه فرد حاضر در کانادا نشان دهد علاوه بر هزینه ی زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده رادارد.

نکته ی بسیار مهم این است که هزینه ی باید درآمد خالص نشان دهد نه اینکه دارایی نشان دهد.و این یکی از مدارک لازم و قطعی این پروسه است.

فلذا توصیه میشود اگر قطعا هدف این است که از طریق ازدواج واقعی قصد ورود به کانادا را دارید دست به این عمل بزنید. در غیر این صورت موفقیت با ردی ویزا روبرو خواهید شد.

توصیه میشود جهت کسب اطلاعات دقیق تر و جامع تر به قسمت ویزای ازدواج کانادا رفته و در آنجا به مطالعه بپردازید.

 

اقامت کانادا از طریق تولد:

نظام حقوقی کشور کانادا برای اخذ اقامت از طریق تولد نظام خاک میباشد و در زمره ی کشورهای محدودی محسوب میشود که از طریق تولد در این خاک اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا میکند.

کانادا کشوری با اقتصاد قوی و رفاه اجتماعی بالا و نظام کاری قدرتمند و کشوریست مهاجرپذیر و به طرق مختلف به اعضای مختلف این کشور و مهاجرین اقامت و تابعیت را میدهد.

بیش از سی درصد جمعیت این کشور را مهاجرین تشکیل میدهند و مهاجرین قسمت اعظم اقتصاد این کشور را در دست دارند.

یکی از راههای سیتی زن شدن در کشور کانادا تولد در خاک این کشور است.

از آنجایی که این کشور ویزاهای توریستی بلند مدت میدهد و از طریق این ویزا میتوان در این کشور بود برخی از خانواده ها این مسیر را جهت تولد فرزند خود انتخاب میکنند تا از این طریق اخذ تابعیت کانادا را برای فرزند خود رقم بزنن.البته ذکر یک نکته در مورد تولد یک فرد ایرانی در کانادا حیاتیست که با توجه به قانون مدنی ایران که فردی که پدرش ایرانیست هرجای دنیا به دنیا بیاید به تبع پدر ایرانی و از طریق سیستم خون تابعیت ایران را خواهد داشت.پس در نتیجه اگر یک ایرانی در کانادا به دنیا بیاید علاوه بر تابعیت ایرانی که از طریق خون منتقل شده تابعیت کانادا را به خاطر تولد در این کشور نیز اخذ میکند. پس میشود فردی دو تابعیتی.

در مورد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ تابعیت کانادا از طریق تولد میتوانید مقاله ی مختص آن را مطالعه فرمایید.

کانادا 1 مهاجرت به کانادا

ویزای کاری کانادا:

یکی از بهترینهای ویزاهای دنیا و به همان نسبت مشکلترین ویزاهای مهاجرتی ویزای کاری کانادا میباشد.

کانادا با توجه به مساحت بزرگ و به همان نسبت جمعیت کم و اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا انتخاب میشود.

ویزای کاری کانادا با متد و مدل جدید از اواخر سال ۲۰۱۷ شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است.

ویزای کاری کانادا با عنوان اسکیل وورکر و در برخی نقاط اکسپرس انتری که به معنی ورود سریع است در مقایسه با ویزاهای کاری استانی زودتر اما سخت تر اتفاق می افتد.

مدل ویزای اکسپرس انتری دو مرحله ای میباشد.

مرحله ی اول : کسب ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن جهت ورود به استخر و اصطلاحا مرحله ی دوم.

که پارامترهای مشخصی از جمله سن،سابقه کاری،مدرک زبان،مدرک تحصیلی و انطباق با محیط  را دارد که در زیر در جدولهای جداگانه ای بررسی و تحلیل میشوند.

 

سطح زبان اول   امتیاز speaking  امتیاز  Listening   امتیاز Reading    امتیاز   Writing
 CLB  ۹  و  یا بالاتر          ۶          ۶          ۶         ۶
CLB     ۸          ۵          ۵          ۵         ۵
CLB     ۷          ۴          ۴          ۴         ۴
پایینتر از       ۷CLB     بدون نمره     بدون نمره     بدون نمره    بدون نمره

 

نمرات  زبان معادل امتحان IELTS

 

سطح CLB IELTS Reading IELTS Writing IELTS Listening IELTS Speaking
۱۰ ۸.۰ ۷.۵ ۸.۵ ۷.۵
۹ ۷.۰ ۷.۰ ۸.۰ ۷.۰
۸ ۶.۵ ۶.۵ ۷.۵ ۶.۵
۷ ۶.۰ ۶.۰ ۶.۰ ۶.۰
۶ ۵.۰ ۵.۵ ۵.۵ ۵.۵
۵ ۴.۰ ۵.۰ ۵.۰ ۵.۰
۴ ۳.۵ ۴.۰ ۴.۵ ۴.۰

 

نمره ی زبان  معادل امتحان TEF (فرانسه) با CLB

 

سطح CLB TEF

Reading

TEF

Writing

TEF Listening TEF Speaking
۱۰ ۲۶۳-۲۷۷ ۳۹۳-۴۱۵ ۳۱۶-۳۳۳ ۳۹۳-۴۱۵
۹ ۲۴۸-۲۶۲ ۳۷۱-۳۹۲ ۲۹۸-۳۱۵ ۳۷۱-۳۹۲
۸ ۲۳۳-۲۴۷ ۳۴۹-۳۷۰ ۲۸۰-۲۹۷ ۳۴۹-۳۷۰
۷ ۲۰۷-۲۳۲ ۳۱۰-۳۴۸ ۲۴۹-۲۷۹ ۳۱۰-۳۴۸
۶ ۱۸۱-۲۰۶ ۲۷۱-۳۰۹ ۲۱۷-۲۴۸ ۲۷۱-۳۰۹
۵ ۱۵۱-۱۸۰ ۲۲۶-۲۷۰ ۱۸۱-۲۱۶ ۲۲۶-۲۷۰
۴ ۱۲۱-۱۵۰ ۱۸۱-۲۲۵ ۱۴۵-۱۸۰ ۱۸۱-۲۲۵

 

در صورت توانایی روی زبان دوم هم در حالت داشتن مدرک معادل سی ال بی CLB  ۵ در تمامی اسکیل ها و مهارت ها  ۴ امتیاز کسب می شود .

۲- مدرک تحصیلی :  متقاضی میتواند تا حداکثر  ۲۵ امتیاز برای قسمت تحصیلات کسب کند . برای رسیدن به این امر یا باید مدرک تحصیلی معتبر کانادایی داشته باشید و یا اینکه مدرکتان توسط موسسه ی مورد تایید اداره ی مهاجرت کشور کانادا معادل سازی شده باشد .

حداکثر امتیاز این بخش نهایتا ۲۵ است.

نوع تحصیلات                               امتیاز
مدرک دانشگاهی در سطح دکتری و یا معادل آن                                ۲۵
مدرک دانشگاهی در سطح فوق لیسانس و یا معادل آن

مدارک مشاغل تخصصی مانند (پزشکی – دامپزشکی – دندانپزشکی –اپتومتری –حقوق – کایروپراتیک – داروسازی )

مشاغل مربوط به این رشته ها باید در سطح A  در NOCسال۲۰۱۱  باشند و توسط سازمان   تنظیم مقررات استانی تایید شده شده باشند .

 

 

 

۲۳

 ۲مدرک و یا بیشتر مربوط به مقاطع بالاتر از دبیرستان از کانادا و یا معادل آنها (یکی از مدارک باید حداقل دوره ۳ ساله و یا بیشتر باشد مانند لیسانس )

 

                               ۲۲
مدرک بعد از دبیرستان برای دوره بیشتر از ۳ سال (لیسانس )

از کانادا یا معادل آنها

                              ۲۱
مدرک بعد از دبیرستان برای دوره  ۲ سال

از کانادا یا معادل آنها (فوق دیپلم)

                              ۱۹
مدرک بعد از دبیرستان برای دوره  ۱ سال              از کانادا یا معادل آنها                               ۱۵
مدرک دیپلم دبیرستان کانادایی یا معادل آن                                ۵

 

۳- سابقه کاری  کسب نهایتا ۱۵ امتیاز

برای تعداد سال ها تجربه کاری به صورت تمام وقت که حتما متناسب با آن مدرک معتبر ارائه شود.

 

                         سال تجربه                          امتیاز
۱ سال                            ۹
۲-۳ سال                           ۱۱
۴-۵ سال                           ۱۳
۶  سال یا بیشتر                           ۱۵

 

۴- سن و سال  نهایتا کسب ۱۲ امتیاز

سن                           امتیاز
 زیر ۱۸ سال                             ۰
۳۵-۱۸                            ۱۲
۳۶                            ۱۱
۳۷                            ۱۰
۳۸                             ۹
۳۹                             ۸
۴۰                             ۷
۴۱                             ۶
۴۲                             ۵
۴۳                             ۴
۴۴                             ۳
۴۵                             ۲
۴۶                             ۱
۴۷ و بیشتر                             ۰

 

۵-پیشنهاد کاری کانادا    (حداکثر ۱۰ امتیاز )

شما نیز میتوانید در در صورت دریافت پیشنهاد کار تمام وقت روی این ویزای  SKILLED WORKER   امتیاز مشخص دریافت کنید این کار باید دائم و قطعی و تمام وقت باشد و در سطح شغل ۰ و یا A یا B در لیست NOC  باشد .

۶-انطباق پذیری با محیط  (حداکثر ۱۰ امتیاز  )

اگر متقاضی متاهل هست همسر می تواند تا حداکثر ۱۰ امتیاز کسب کند.

 

                       عامل سازگاری                          امتیاز
سطح زبان همسر (مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح CLB  ۴ یا بیشتر برای تمامی  مهارت ها )

مدرک باید تایید شده باشد و کمتر از ۲ سال قبل صادر گردیده باشد.

                           ۵
تحصیلات قبلی شما در کانادا

( حداقل ۲ سال تحصیلی  تمام وقت را در کانادا گذرانده باشند. )

                           ۵
سابقه کار قبلی شما در کانادا

(حداقل ۱ سال تمام وقت در کانادا کار کرده باشید با اجازه کار قانونی و شغل شما جزو سطح  ۰ یا A  یا B  در NOC باشد .)

                          ۱۰
سابقه کار قبلی همسر شما در کانادا          (حداقل ۱ سال تمام وقت با اجازه کار قانونی )                            ۵
استخدام هماهنگ شده در کانادا                            ۵
اقوام شما یا همسرتان در کانادا شامل :

-والدین

-پدر بزرگ یا مادر بزرگ

-فرزند

-خواهر یا برادر

-نوه

-عمه – عمو – خاله –دایی

-خواهرزاده، برادرزاده که بالای ۱۸ سال باشد .در کانادا زندگی کند و شهروند کانادا باشد یا اقامت دائم داشته باشد .

 

 

۵

 

دولت فدرال در سیاست گذاری جدید خود در سال ۲۰۱۸ با این برنامه ریزی پیش رفته است که حدود۳۰۰۰۰۰ نفر را از طریق ویزای کار جذب داشته باشد و این میزان تا انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی به میزان یک میلیون نفر خواهد رسید که این نشان از یک فرصت جهت ورود و مهاجرت به کانادا میباشد.

کانادا 2 مهاجرت به کانادا

در انتهای سال ۲۰۱۵ میلادی مدل اکسپرس انتری پایه گذاری شد که متفاوت با سیستم قبلی و حساب شده تر برنامه ریزی شد که حاصل آن ورود و ویزا شدن افراد شایسته و توانا جهت حضور در این کشور میباشد.

متقاضیان با حد اکثر امتیازات اخذ شده برای این کشور ویزا شده و در چند ماه اخیر کف امتیازات به ۴۲۶ امتیاز نیز رسید که پیشبینی میشود در سال ۲۰۱۹ این کف امتیازات پایین تر هم بیایید و عملا مهاجرت از طریق ویزای اکسپرس انتری راحت تر صورت گیرد و برنامه ی فدرال جهت اخذ مهاجر سریع و تغییر نظام جمعیتی را تحت کنترل داشته باشد.

در سیاست قبلی امتیاز دهی این نوع ویزا داشتن دعوتنامه ی کاری از کانادا ۶۰۰ امتیاز داشت که از انتهای سال ۲۰۱۷ میلادی این آیتم تغییر امتیاز داد و فقط ۵۰ امتیاز را به خود اختصاص داد و باقی امتیازات به سمت انطباق با محیط و سازگاری محیطی و انطباق مدرک تحصیلی با زبان و کار دارد.

طبق پیشبینی ها و تصمیمهایی کخ دولت فدرال اتخاذ کرده پیشبینی میشود در ماههای روبرو تعداد بیشتری از افرادی که مدارک خود را سابمیت کرده و در انتظار هستند تایید شده و به ویزای کاری برسند.

حتی احتمالا تعداد دفعاتی که افراد متقاضی فراخوان میشموند و ارزیابی میشود امتیازات بیشتر باشد و حتی شاید ماهیانه دو بار کف امتیازات اعلام شود.

علاوه بر مدل فدرال یک مدل مهاجرت کاری دیگر نیز در دستور کار کشور کانادا میباشد با عنوان ویزای کاری استانی که تفاوتش با اکسپرس انتری در طول مدت پروسه و اینکه هر استان لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام میکند و طبق آن ویزا صادر میشود و در حالی که مدل فدرال و اکسپرس انتری معمولا تمامی رشته ها مورد پذیرش است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر و جدول امتیاز بندی کامل ویزای کاری کانادا به قسمت مقاله ی مورد نظر رجوع کرده و بازخوانی دقیقی بفرمایید.

کانادا 3 مهاجرت به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا:

با توجه به میل مهجرت به کانادا و گرفتن اقامت این کشور و سختی های خاص خودش روی ویزاهای گوناگون مخصوصا ویزای کاری ، خیلی از متقاضیان مهاجرت کانادا ویزای تحصیلی کانادا را انتخاب کرده و از این طریق خود را به کانادا رسانیده و در آنجا کار پیدا کرده و احتمالا حین تحصیل و یا پس از اتمام تحصیل تبدیل به ویزای کاری میکنند.

مخصوصا از انجایی که برای اخذ ویزای کاری کانادا داشتن تحصیلات کانادایی امتیاز مخصوص اخذ کرده و راه را برای موفقیت هموار میکند.

نظام آموزشی کانادا برای افراد اینترنشال و خارجی هزینه بر و پولی میباشد.

در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان میباشد.

از این رو کشور کانادا در زمره ی کشورهاییست که تحصیل در آن هزینه بر است. اما در مقایسه با کشورهای همسطح خود و در مقایسه با کشورهایی مانند امریکا و استرالیا و نیوزلند از هزینه ی تحصیل کمتری برخوردار است.

و میتوان گفت از این حیث در زمره ی بهترین انتخابها محسوب میشود.

حتی در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی که تحصیل در آنها هزینه بر میباشد باز هم از هزینه ی کمتری برخوردار است.

فلذا با توجه به سیایتهای این کشور مبنی بر اخذ مهاجر میتوان گفت ویزای تحصیلی در حال حاضر از بهترین انتخابها و شاید بتوان گفت بیشترین ویزایهای حال حاضر کانادا از همین طریق اخذ میشود.

هزینه یتحصیل در کالجها و دانشگاههای کانادا از سالی ۶ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار کانادا در تغییر است که میانگین این هزینه تحصیلی حدود ۱۵ هزار دلار کانادا به صورت سالیانه میباشد.

آن چیزی که در ویزای تحصیلی کانادا دارای اهمیت بیشتریست خود مرحله ی ویزاست. چرا که اخذ پذیرش از دانشگاههای کانادا مخصوصا در رنکینگ متوسط آن با توجه به اینکه هزینه بر است با داشتن مدارک کار سختی نیست. اما مجاب کردن آفیسر و سفارت کانادا جهت صدور ویزا کاریست علمی و تعمل برانگیز.

به این ترتیب که در ابتدا سن آن شخصی که متقاضی ویزا میباشد باید به آن مقطع پذیرش گرفته همخوانی داشته باشد.

مانند اینکه اگر یک فرد ۳۲ ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام به پذیرش و پس از آن اقدام به ویزا کند احتمال ردی ویزای این فرد وجود دارد.

اما داشتن پذیرش تحصیلی مقطع دکترا حتی در ۴۵ سالگی معمولا با صدور ویزا همراه خواهد بود.

اما اگر این مقطع را یک فرد ۲۶ ساله اقدام کند احتمالا گرفتن پذیرش و ویزا کاریست شدنی و نزدیک به واقعیت.

یکی از موارد اصلی و قطعی جهت ویزای تحصیلی کانادا مخصوصا برای مقاطع دانشگاهی داشتن مدرک زبان است.

البته ذکر این نکته الزامیست که برای بچه های زیر هجده سال یا اصطلاحا برای افرادی که هنوز دیپلم خود را تمام نکرده اند و مقاطع دوازدهم به پایین اقدام به پذیرش  و ویزای تحصیلی میکنند نیاز به مدرک زبان نیست و شانس ویزای اینگونه افراد بسیار بالاست. فقط کافیست با وکیل مهاجرت همراه باشد.

برای تحلیل وبرسی دقیق تر  و آشنایی با جزییات ویزای تحصیلی کانادا و مهاجرت به کانادا به قسمت ویزای تحصیلی کانادا رجوع شده و آن را با دقت بخوانید.

 

در انتها میتوان گفت کشور کانادا که انتخاب اکثر افراد متقاضی مهاجرت مباشد در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های مهاجرتیست و شانس صدور این ویزاها با مشورت با وکیل مهاجرت و وکیل زبده به نتیجه خواهد رسید.در انتها هر سوالی در مورد مهاجرت به کانادا داشتید می توانید از قسمت تماس با ما مطرح نمایید.

 

 

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *