جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

منطقه آزاد کیش می تواند دروازه ورود به صنعت گردشگری باشد

تاریخ بروزرسانی :
۱۴ بهمن ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۱/۱۴-ˈمحمد محب خداییˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کیش یکی از مهمترین مناطق گردشگری و دارای ظرفیت های بسیاری در این حوزه است و همواره به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه این منطقه دارای امتیازات بین المللی بسیاری است ادامه داد: حضور شرکتهای صنعتی و گردشگری فعال در نمایشگاهی که به همین منظور برگزار می شود حائز اهمیت است ومی تواند نتایج مهمی را به دنبال داشته باشد.

خدایی گفت : هشتمین نمایشگاه گردشگری ، هتلداری و صنایع وابسته از ۵ لغایت ۸ اسفند ماه ۹۳ در کیش برگزار می شود که می تواند راه موثری برای همفکری و ارائه راهکارهای مناسب در راستای جذب گردشگر باشد .

محب خدایی افزود : در دنیای امروز صنعت گردشگری یکی از پارامترهای مهم در در آمد زایی برای بسیاری از کشورها است و بدان توجه زیادی می شود ،با توجه به موقعیت کشورمان برگزاری چنین نمایشگاهایی می تواند در جذب گردشگر و ارز اوری بسیار مهم باشد.

وی تصریح کرد از طریق کیش به عنوان یک دروازه ورود ، صنعت گردشگری را می توان فعال کرد همچنین از طریق این صنعت کالا و صنایع دستی تولیدی کشور را می توان به صورت صادرات چمدانی توسط گردشگران صادر کرد .

محب خدایی درمورد نتایج برگزاری این نوع نمایشگاه گفت: برگزاری این گونه نمایشگاهها برای ما فرصت است تا بتوانیم میراث، جاذبه های گردشگری وصنایع دستی کشورمان را در راستای جذب گردشگر به نمایش بگذاریم وبا استفاده ازاین نمایشگاه پتانسیل گردشگری را بالا برده و فضای خوبی را برای بازدیدکنندگان فراهم کنیم.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته با همکاری وحمایت های مالی بانک شهر و شرکت شهرآیین ۵ الی ۸ اسفند ۹۳ درجزیره کیش برگزارمیشود.

567 منطقه آزاد کیش می تواند دروازه ورود به صنعت گردشگری باشد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *