جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

معاون وزیر راه: ازهمکاری در طرح های مسکن و گردشگری استقبال می کنیم

تاریخ بروزرسانی :
۲۷ آذر ۱۳۹۶

براساس اعلام روز دوشنبه راه و شهرسازی گلستان به ایرنا حمیدرضا عظیمیان در نشست آغاز بکار پروژه گردشگری و توریستی ساحل بندرگز در غرب استان گلستان اظهار کرد: همواره در استانهای شمالی با مشکل تامین زمین مواجه هستیم ولی اولویت تامین زمین برای مسکن است و پس از آن سایر بخش های عام المنفعه را مدنظر قرار می دهیم.
وی همچنین افزود که همکاری لازم در راستای اجرای طرح گردشگری شرکت آرمان طبیعت در ساحل بندرگز صورت می گیرد و امیدواریم این پروژه بتواند زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم آورد.
استاندار گلستان نیز گفت: باید خروجی طرح های گردشگری برای مردم قابل لمس باشد تا زمینه رونق تولید، اشتغال و رضایت شهروندان فراهم شود.
سید مناف هاشمی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید در طرح هایی نظیر پروژه گردشگری ساحل بندرگز، تله کابین علی آباد کتول و گردشگری جزیره آشوراده همدلی و همراهی لازم را داشته باشند تا منافع عمومی استان تامین شود.
وی در ادامه از توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر و مساعدت لازم در اجرای طرح های توسعه ای استان قدر دانی کرد.
استاندار گلستان درخصوص طرح گردشگری ساحلی بندرگز نیز اظهار کرد که پروژه گردشگری تفریحی آرمان طبیعت رونق و اشتغال استان را به همراه دارد و همه در این مسیر با سرمایه گذاران همراهی نمایند.
حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان هم گفت: وزیر و معاونین وزارتخانه متبوع به منظور همکاری و اجرای پروژه های عمرانی، زیربنایی در استان تا کنون مساعدت ها و حمایت های خوبی داشته اند.
در این جلسه زینل منور به نمایندگی سرمایه گذار عمانی و شرکت آرمان طبیعت گرگان اظهار کرد: از سال ۱۳۸۷ آمادگی اولیه سرمایه گذاری از طریق شرکت آرمان طبیعت اعلام شد و امروز نیز این آمادگی وجود دارد.
شرکت سرمایه گذار عمانی با عنوان آرمان طبیعت گرگان با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی در زمینی به وسعت ۵۲ هکتار در ساحل بندرگز مجموعه ای تفریحی ، گردشگری و توریستی ایجاد خواهد کرد.
بندرگز در غرب استان گلستان و در حاشیه دریای خزر واقع است، این شهرستان حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

**واگذاری زمین به اقشار کم درآمد اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در گفت وگوی خبری گفت: واگذاری زمین به اقشار کم درآمد و محرومان کشور در اولویت سازمان ملی زمین و مسکن است.
عظیمیان افزود: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن محرومان در سراسر شهرهای کشور در دستور کار سازمان ملی زمین ومسکن در سال جاری قرار دارد.
وی؛ خانواده های دو معلول ، خانواده های زیرپوشش سازمان های حمایتی و اقشار کم درآمد و تعاونی ها را گروه های هدف در این طرح عنوان نمود.
معاون وزیر راه وشهرستازی از دیگر اولویت های سازمان را همکاری در اجرای طرح های گردشگری عمومی و فضاهای ورزشی و تفریحی برای استفاده عموم بیان کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر روز گذشته خود به استان گلستان با استاندارگلستان دیدار و در نشت راه اندازی طرح گردشگری درسواحل بندرگز شرکت و از نوار ساحلی بندرگزو بندرترکمن بازدید کرد و مشکلات بخشی از پروژه های مسکن مهر استان را بررسی نمود.

مسکن و گردشگری معاون وزیر راه: ازهمکاری در طرح های مسکن و گردشگری استقبال می کنیم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد