رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۷ آبان ۱۳۹۶

مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

مرکز پزشکی ورزشی راسپینا تهران، یکی از بهترین‌ها در سطح این شهر بوده که در سال ۱۳۷۹ هجری شمسی آغاز به کار کرد. این مرکز، از همان ابتدا هدف خود را ارائه خدماتی متمایز و منطبق با استانداردهای جهانی قرار داده است. محیط لوکس و مدرن مرکز پزشکی ورزشی راسپینا تهران، آن را به یکی از بهترین اماکن برای گذراندن روزی شاد و سرشار هیجان تبدیل کرده و آرامشی عجیب را برای شما به ارمغان می‌آورد.  این مجموعه مجهز، با ارائه انواع برنامه‌های ورزشی به وسیله مربیان حرفه‌ای و آموزش‌دیده نیاز شما را به بهترین شکل برآورده می‌کند. علاوه بر این، اهالی تهران بزرگ می‌توانند انواع خدمات پزشکی ورزشی را نیز در این مرکز دریافت کنند. خبر خوش این‌که، امکان استفاده از سالن اسپا نیز در مرکز پزشکی ورزشی راسپینا تهران برای شما عزیزان وجود دارد.

از جمله امکانات عمومی این مرکز، می‌توان به کلینیک پزشکی ورزشی، کلاس‌های رزمی، سالن مجزای ایندور سایکلینگ، کلینیک فیزیوتراپی و فروشگاه‌های ورزشی اشاره کرد. در صورتی که با وسیله نقلیه خود به این مکان تشریف می‌برید، پارکینگ اختصاصی راسپینا در خدمت شما عزیزان است. خبر خوش این‌که، رستورانی نیز در این مرکز تعبیه شده که با سرو انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت بهترین پذیرایی‌ها را از مراجعه‌کنندگان به عمل می‌آورد. باید بدانید که ساعت کاری راسپینا برای خانم‌ها از ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ و برای آقایان گرامی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ شب می‌باشد.

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان صادقی قمی، مجتمع کوهستان، مرکز پزشکی ورزشی راسپینا.

شماره تماس: ۲۶۱۰۳۶۹۳،۲۶۱۰۳۳۹۰-(۰۲۱)

 

-پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-1 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-2 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-3 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-4 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-5 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-6 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-7 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران-8 مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران -پزشکی-‌ورزشی-راسپینا-تهران مرکز پزشکی ‌ورزشی راسپینا تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *