جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مرکز خرید بام لند تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ مهر ۱۳۹۷

مرکز خرید بام لند تهران ، مجتمعی تجاری تفریحی است که به مانند نگینی در منطقه چیتگر پایتخت میدرخشد. باید بدانید که  مرکز خرید بام لند فوق العاده لوکس و بزرگ، در زمینی به مساحت ۶۵۰۰۰ مترمربع از ۳۰۰۰۰ مترمربع فضای تجاری و واحدهایی در ۲۰ تا ۶۵۰ مترمربع در تهران تشکیل شده است. شاید باور نکنید اما بیشتر از ۹۰۰ واحد پارکینگ در مرکز خرید بام لند تعبیه شده که در نوع خود بی‌مانند می‌باشد. مرکز خرید بام‌لند تهران، نخستین مرکز خطی در فضای باز در ایران بوده و به لحاظ موقعیت، در منطقه‌ای خاص قرار گرفته است. وجود فضایی بسیار دنج و آرام و بدون هرگونه سروصدا و هرج مرج زندگی شهرنشینی آن‌هم در جوار طبیعت فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز پارک چینگر، بام لند را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است. مرکز خرید بام‌لند تهران، با ارائه بهترین و متنوع‌ترین برندهای بین‌المللی گامی مهم در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته و پاسخگوی سخت‌پسندترین سلایق می‌باشد.
از نظر طراحی داخلی، باملند با ترکیبی از المان‌های معماری قدیم ایرانی و ایده‌هایی لوکس و مدرن زیباترین فضا را برای گذراندن بهترین لحظات برایتان به وجود آورده است. خبر خوش این‌که، بعد از خریدی مفصل از این مرکز، می‌توانید برای صرف ناهار یا شامی دلچسب و خوشمزه به رستوران‌های آن مراجعه کرده و از فضایی آرام در کنار سرو غذاهای خوشمزه نهایت لذت را ببرید. همچنین، کافی‌شاپ‌هایی بسیار شیک نیز در بام‌لند انتظار قدوم سبز شما را می‌کشند.
علاوه بر این‌ها، مرکز خرید بام‌لند تهران، از امکانات عمومی همچون نمازخانه، پیست پیاده‌روی، دستگاه‌های خودپرداز، سرویس بهداشتی و محل بازی کودکان نیز برخوردار می‌باشد.
آدرس: تهران، اتوبان همت، دریاچه چیتگر، میدان موج، بلوار موج.
مرکز تجاری تفریحی که در ساحل دریاچه شهدای خلیج فارس در قالب ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل طراحی شده و مجموعه‌ای از نام‌های تجاری معتبر داخلی و بین‌المللی را گرد هم آورده تا در کنار بازی و ورزش و گشت‌وگذار با خریدی دلنشین لحظه‌های ناب بام‌لند را رقم بزنید.

مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های طراز اول، با چشم‌اندازی منحصر به فرد در یک جا، فرصتی مناسب برای خانواده‌ها و صاحبان کسب و کار خواهد بود تا آرامش را در تهران تجربه کنند.

گروه مهندسی بام در شرح اهداف خود برای طراحی و ساخت سرزمین بام تلفیق شهر فرهنگ، شهر سلامتی و شهر موسیقی را هدف گرفته بود. معماری زیبای ایرانی بام‌لند که مرهون خلاقیت معماران خوش‌ذوق سرکار خانم مریم یوسفی و جناب آقای مرتضی ادیب بوده، همزمان با به‌خدمت‌گرفتن امکانات مدرن برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی نشانی از فرهنگ پرآوازه و پرسابقه ایران زمین در خود دارد. موقعیت‌یابی بی‌نظیر این مرکز تجاری تفریحی بدون شک آن را به شهر سلامتی بدل ساخته است. همجواری با پارک جنگلی ۹۵۰ هکتاری چیتگر و دریاچه ۱۳۰ هکتاری شهدای خلیج فارس که با ۱۲۰ هکتار مجموعه تفریحی احاطه شده، موقعیت بام‌لند هواداران تندرستی را به سوی خود جذب خواهد کرد. نزدیک به شش کیلومتر مسیر زیبای پیاده روی، مجهز به سیستم تصفیه هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه سواری در کنار قایق‌رانی و ماهی‌گیری و سوارکاری به راستی بام‌لند را به سرزمین تندرستی بدل کرده است. طراحی آمفی تأتر روباز و سرپوشیده و در نظر گرفتن چهار سالن سینما با تازه‌ترین تکنولوژی روز صدا و تصویر دنیا در کنار فضاهای باز زیبایی که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری پیش‌بینی شده فراتر از شهر موسیقی بام‌لند را به شهر هنر بدل کرده است.

مدیریت این فضای منحصر به فرد برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ و ستودنی طراحان پروژه از ابتدا به اندازه معماری و اجرای پروژه اهمیت داشته است. تعیین کانسپت کلی مرکز، چیدمان درست برندها و خدمات، به کارگیری و آموزش پرسنل و متخصصین رشته‌های گوناگون و مدیریت مرکز خرید، هر یک به تنهایی موضوعی مهم و تأثیرگذار در احساس مسافران و ساکنان سرزمین‌بام خواهد بود که گروه تخصصی ثنانور انجام آن را برعهده گرفته است. گروه ثنانور که متشکل از صاحبان وزین‌ترین برندها در زمینه‌های مختلف تولید، خدمات و تجارت با سوابق روشن علمی و اجرایی است با نگاه تخصصی و اشراف به ریزه‌کاری‌های اجرایی و تکیه بر اصل طلایی مشتری‌مداری از بام‌لند شهری خواهد ساخت که دوستش داریم.

ساعت کار و بازدید مرکز خرید بام لند :
بهار و تابستان :
روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲۳:۰۰ الی ۱۰:۰۰
پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۰۰:۰۰ الی ۱۰:۰۰
پاییز و زمستان :
روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲۳:۰۰الی۱۰:۰۰
پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۲۳:۰۰الی۱۰:۰۰

۱- بام لند مقصد خوبی برای گردشگران خواهد بود:

– استفاده از طرح ها و نمادهای ایرانی و محلی در تعدادی از رستوران ها و کافه های بام لند.

– بخش تهران قدیم با عنوان دروازه تهرون

– فضای منحصر به فرد ورزش صبحگاهی در ساحل دریاچه

– منوهای جذاب صبحانه

– آمفی تأتر با گنجایش بیش از ۲۵۰ نفر

– اسکیت روی یخ در فضای باز

– زمین بازی شن با حال و هوای ساحل شنی برای کودکان

۲- جغرافیای بام‌لند جاذبه‌های دیگری هم دارد:

– اسکله ماهیگیری دریاچه

– تورهای پرنده نگری

مسیرهای دستیابی به مرکز خرید بام لند :
بهترین روش برای رسیدن به بام‌لند رسیدن به بزرگراه شهید خرازی است. چنانچه از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به راحتی به بام‌لند خواهید رسید:
بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس”، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند
چنانچه از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به بام‌لند برسید:
بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند
همچنین می توانید از میدان موج در مسیر بلوار ۴۵ متری کاشان جنوب ادامه مسیر داده و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر داده به مرکز خرید بام‌لند برسید.
برای رسیدن به بام‌لند از طریق خط ۵ مترو در ایستگاه چیتگر پیاده شوید.
در ادامه مسیر از پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز برسید.
با استفاده از سایت مترو تهران مسیر خود را به خط ۵ مترو و ایستگاه چیتگر بیابید.
چنانچه برای آمدن به بام‌لند از اتوبوس‌های شهری استفاده می کنید می توانید با مراجعه به سایت شرکت اتوبوسرانی تهران مسیر خود را به سمت مرکز خرید بام‌لند بیابید.
برای یافتن مسیر مناسب و رسیدن به بام‌لند می توانید از این سایت استفاده کنید. در این سایت مسیریابی با خودروی شخصی، تاکسی و اتوبوس شهری قابل انتخاب است. همچنین شما می توانید مسیر دوچرخه سواری را نیز در گزینه‌های انتخابی خود داشته باشید.

مرکز خرید بام لند تهران مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران1 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران2 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران3 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران4 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران5 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران6 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران7 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران8 مرکز خرید بام لند تهران

مرکز خرید بام لند تهران9 مرکز خرید بام لند تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 7 میانگین: 4.6]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    جای خوبی برای خرید کردن در روز هایی که حقوقتون رو گرفتین هست

    ۲ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    مكاني شيك و مدرن و لوكس براي كساني دوست دارن خريد كنند مكان مناسبي است

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    البته من عكسي از جايي كه من و دخترم بهش علاقه داريم نديدم?
    كيدز گردن بام لند كه فوق العاده است

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    من بارها براي تفريح به درياچه خليج فارس رفتم اما اين اولين باري هست كه اينطور جامع و كامل مي بينم جايي اون رو معرفي كردن،متشكرم

    ۱۱ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *