جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع آبگرم بستان آباد

تاریخ بروزرسانی :
۱۳ تیر ۱۳۹۳

مجتمع آبگرم معدنی بستان آباد که در محل قدیمی آن که تا نیم قرن پیش گنبدی از آجر و سنگ ایجاد شده ونسبت آن را به میرزا نائب السلطنه فرزند فتحعلی شاه که در اوقات اقامت در عمارت چمن اوجان از آن به عنوان حمام استفاده می کرده است، می دهند احداث گردیده و در طول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی می باشد.
بستان اباد چشمه های ابگرم معروفی دیگری از جمله گوزسوی و قوتورسوی نیز دارد که از جاذبه های گردشگری و زیبای این شهرستان است .
تاریخچه آب درمانی یا ‘هیدروتراپی’ که قدیمی ترین شیوه درمانی طبی نیز به حساب می آید به تمدنهای مصر – یونان و روم باستان بر می گردد به طوری که درباریان مصر حوزچه هایی داشتند که به آب آنها گل و گیاه و روغن های خاص اضافه می کردند و تصور می کردند که چشمه های آبگرم با بهبود روند گردش خون ،می تواند برای سلامت انسان مفید باشد.
درسال۱۸۸۹ میلادی نیز سباستین نیت فرانسوی با تحریر کتاب (درمان با آب) روش درمان با آب را احیاء و پدر آب درمانی نوین نام گرفت.

16010 855 0 مجتمع آبگرم بستان آباد

آب گرم بستان آباد مجتمع آبگرم بستان آباد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    امکاناتش خیلی کمه، هرچند که نسبت به قیمتش تقریبا میشه گفت جای خوبیه… ولی انصافا نسبت به خیلی از ابگرم هایی که تو شهر های مختلف ایران هست تقریبا بهتره

    ۸ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    ابگرم غير بهداشتي كثيفي است و كاركنان بد اخلاق

    ۲۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • یاری

    خیلی استخر کثیف و بدی دارین حیف که مدیری مثل شمار داره

    ۶ مرداد, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *