جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فودکورت پریس سنتر تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

فودکورت پریس سنتر تهران ، از بهترین و لوکس‌ترین فودکورت‌ها در پایتخت و در دل منطقه پاسداران می‌باشد. این فودکورت در دل مرکز تجاری اداری پریس سنتر جا خوش کرده است. فودکورت پریس سنتر، شامل مجموعه رستوران‌هایی باکیفیت و تنوع بالا در ارائه غذاها می‌باشد. مرکز تجاری پریس سنتر، در حوالی گلستان یکم خیابان پاسداران خودنمایی می‌کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تنوع رستوران‌ها و غذاهای یک منطقه اهمیت می‌دهید، این فودکورت مکان مناسبی برایتان بوده و انتظارات شما را از یک فودکورت عالی برآورده می‌کند.
فودکورت مجتمع پریس سنتر، در میان مراکز تجاری واقع در طبقه سوم این مرکز به مانند نگینی می‌درخشد. علاوه بر لذت از خوردن غذاهای فوق‌العاده خوشمزه این فودکورت، می‌توانید از تماشای چشم‌انداز زیبا و خارق‌العاده منطقه پاسداران روح و جان خود را تازه کنید. پس از ساعت‌ها خرید و گشت زدن در مرکز خرید پرنس سنتر، صرف شام یا ناهاری دلچسب در فودکورت این مجتمع واقعاٌ می‌چسبد.
دکوراسیون و طرحی بی‌نظیر فودکورت پریس سنتر، بسیار خاص و منحصربه‌فرد بوده و در نگاه اول توجهتان را به خود جلب می‌کند. باید بگوییم که این فودکورت در دو قسمت تراس و سرپوشیده آماده پذیرایی از هم‌وطنان عزیز تهرانی است. انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای متنوع در منوی فودکورت پریس سنتر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را سفارش داده و از عطروطعم دلپذیرشان لذت ببرید. انواع غذاهای ایتالیایی، هندی، ترکی، انواع گریل و برگر نیز در این فودکورت برای شما سرو می‌شوند. فودکورت پریس سنتر، در ماه مبارک رمضان پذیرایی ویژه‌ای از شما به عمل آورده و پکیجی مخصوص افطار را برایتان آماده می‌کند.
پیش‌غذاهایی مانند کشک بادمجان، کوکو سبزی، کتلت، کوفته ریزه، حلیم، شله زرد و غیره در لیست غذاهای منوی رمضان این فودکورت هستند. حلوا ارده، سبزی خوردن، خیار، گوجه، خیارشور، ژامبون مرغ و گوشت، زیتون شور و سایر موارد دیگر از جمله غذاهای منوی سرد بوفه رمضان فودکورت پریس سنتر تهران به شمار می‌روند. کباب کوبیده، جوجه کباب، برنج سفید و دو نوع خورشت را می‌توانید به عنوان شامی خوشمزه در این فودکورت سفارش دهید.
تمام تلاش مجموعه فودکورت پریس سنتر، ارائه بهترین خدمات در مقابل دریافت هزینه‌ای معقول بوده و هدفشان دیدن لبخند رضایت بر لبان مشتریان است.
آدرس: تهران، منطقه پاسداران، نبش گلستان یک، مرکز خرید پریس سنتر.

فودکورت پریس سنتر تهران 1 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 2 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 3 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 4 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 5 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 6 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران 7 فودکورت پریس سنتر تهران

فودکورت پریس سنتر تهران فودکورت پریس سنتر تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    فود کورت ها یا شاید بشه گفت مجموعه غذا خوری ها پدیده جدیدی به حساب میاد که هیچ کسی نمیتونه بیاد و دست خالی بره البته اگر سیر نباشه . اینجور جاها معمولا از فست فود تا غذای خانگی رو دارن. اگر از نوشیدنی خاصی خوشتون اومد میتونید غذا رو از جای دیگه ای سفارش بدید این شاید بزرگترین حسن این مجموعه باشه بنظر من.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مارال علیان نژادی

    فود کورت پریس سنتر با تنوع غذایی به همراه موسیقی زنده یک شب به یاد موندنی رو برای مهمانان خود رقم میزنه

    ۲۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • مارال علیان نژادی

    محیطی زیبا و تمیز همراه باغذاهای خوشمزه با ارکستر فوق العاده فضایی دلپذیررو برای دورهمی های خانوادگی فراهم کرده.

    ۲۵ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • علی طاهرخانچی

    یکی از بهترین فود کورت های تهران است با فست فود ها و رستوران های مختلف و متنوع

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد