رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ دی ۱۳۹۶

فعالان صنعت گردشگری مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شدند

لینک این مطلب کپی شد!

محمدرضا حاجی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان پرسشنامه های تکمیلی را کامل کنند.
وی بیان کرد: اعطای تسهیلات رونق تولید در صنعت گردشگری نامحدود عنوان شده و تمامی فعالان واجد شرایط این بخش می توانند درخواست خود را در سامانه بهین یاب مطرح کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: پرداخت تسهیلات رونق تولید از سال گذشته و با هدف حمایت از صنایع کوچک و متوسط آغاز شد در همان سال حدود هفت هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان مرکزی تزریق شد.
وی ادامه داد: امسال بخش معدن و نوسازی و بازسازی تجهیزات و عوامل تولید نیز مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند که بر این اساس شمار قابل توجهی از معادن و صنایع استان مرکزی به روز رسانی شدند.
حاجی پور اظهار کرد: ۵۲۴ واحد صنعتی و کشاورزی در این استان در ۹ ماه امسال با مشارکت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و با معرفی به بانک های عامل در مجموع چهار هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
وی گفت: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک ها باید از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی باشند.
۲ هزار و ۷۱۴ واحد تولید کوچک، متوسط و بزرگ و ۵۳۲ واحد معدنی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت و دومین قطب صنایع مادر تخصصی در کشور مطرح است.

گردشگری فعالان صنعت گردشگری مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید شدند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *