جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

فست فود ۱۳۵۸ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ شهریور ۱۳۹۶

محله صادقیه در غرب تهران بزرگ واقع شده است. محله‌ای که تا قبل از انقلاب اسلامی نام آریا شهر را بر خود داشته و محله صادقیه شمالی و بلوار فردوس را در برمی‌گیرد. گفتنی است که بخشی از این محله در منطقه ۵ و قسمتی دیگر در منطقه ۲ تهران جای دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که محله صادقیه از زمان ناصرالدین ‌شاه قاجار احداث و روزبه‌روز بر وسعت آن افزوده شده است. همان‌طور که می‌دانید، صادقیه دارای دو میدان به نام‌های فلکه اول و دوم نیز می‌باشد. مراکز تجاری و آموزشی بسیاری ازجمله مجتمع تجاری گلدیس بین این دو فلکه به چشم می‌خورند. اما کافه‌ها و رستوران‌های این منطقه هم در میان تهران‌نشنیان و به‌خصوص اهالی شهره هستند. مکان‌هایی که شاید بتوانند شما را حتی برای ساعاتی از فکر کردن به مشکلات و روزمرگی‌ها رهانیده و اوقات شیرین و پر از خاطره‌ای را در کنار خانواده و عزیزان برایتان رقم بزنند. یکی از این رستوران‌ها، برگری به نام ۱۳۵۸ در دل این منطقه معروف تهران است. رستورانی که به‌عنوان اولین برگر شاپ تخصصی از سال ۱۳۵۸ در میان مردم تهران شناخته می‌شود.
این رستوران از نظر کیفیت همبرگرها، تنوع و طعم غذاها و دکوراسیون داخلی، با سایر برگرهای تهران زمین تا آسمان تفاوت دارد. مسئول برگر ۱۳۵۸ سابقه طولانی در زمینه تهیه همبرگر‌های خوشمزه دارد. حتی وی و پرسنلش قدیمی‌ترین تیم برگر در شهر تهران می‌باشند. به جرأت می‌توان گفت که با وجود این تجربه و دانش، چشیدن طعم‌های عالی و منحصربه‌فرد در این رستوران دور از انتظار نیست. حتی مدیریت محترم، از ابتدای تأسیس برگر ۱۳۵۸ به شعار « قدیمی هستیم اما قدیمی نمی‌شویم» پایبند بوده است. ایشان پیش از احداث این مجموعه، تحقیق و پژوهش‌های بسیاری را در زمینه غذا و رستوران‌داری به خصوص برگرهای کشور بزرگ آلمان انجام داده‌اند. حتماٌ با خود می‌گویید که چرا وی این کشور را برای پرس‌و‌جو و تفحص انتخاب کرده است. این کار دلیلی ندارد به جز این که شهر هامبورگ آلمان مخترع همبرگر در جهان می‌باشد. باید بدانید که کلمه هامبورگ به معنای همبرگر است.
برگر ۱۳۵۸ در دو طبقه به مهمانان عزیز خود خدمات ارائه می‌دهد. گفتنی است که طبقه اول به دلیل فضای بزرگ‌تر و نور بیشتر برای صرف شام یا ناهار در کنار خانواده و دوستان مناسب‌تر به نظر می‌رسد. اما طبقه دوم بسیار دنج و آرام بوده و بهترین گزینه برای قرارهای دوستانه و یا کاری می‌باشد. طراحی ویژه این دو طبقه، یادآور حال و هوای شهر بزرگ هامبورگ و پل معروف این منطقه است. حتی دیوارها هم از پوسترها و نقاشی‌هایی از ساختمان‌های مشهور و پل این شهر بی‌نصیب نمانده‌اند. سقف برگر ۱۳۵۸ نیز بسیار جالب و جذاب درست شده و کارخانه‌های قدیمی کشور آلمان را در ذهن تداعی می‌کند. شاید باور نکنید اما حتی میز و صندلی‌ها و سرویس‌ بهداشتی این رستوران نیز برگرفته از سبک به کار گرفته شده در آلمان است.
برگر ۱۳۵۸ با همبرگرهای فوق‌العاده و باکیفیت خود همچون قارچ برگر و چیزبرگر شما را به مهمانی طعم‌ها دعوت می‌کند. اما در میان این همبرگرهای خوشمزه، اسموکی و مرگز برگر واقعاٌ چیزی دیگری هستند. علاوه بر این‌ها، انواع ساندویچ‌های لذیذ فیله مرغ و گوشت و سیب‌زمینی را می‌توانید در منوی برگر ۱۳۵۸ پیدا کنید. همچنین، سالادهای بسیار دلچسبی به همراه سس مخصوص این رستوران نیز در آن سرو می‌شوند.
اگر علاقه زیادی به همبرگر داشته و روی کیفیت و طعم آن حساس هستید، برگر ۱۳۵۸ می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. بنابراین، فرصت را از دست نداده و سری به این رستوران زیبا و دوست‌داشتنی بزنید.
آدرس: محله صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بلوار اباذر، روبروی پارک میعاد، پلاک ۲/۲۰.
شماره تماس: ۴۴۰۳۱۳۵۸،۴۴۰۲۴۰۵۸ -( ۰۲۱).

رستوران 1358 تهران 1 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 2 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 3 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 4 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 5 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 6 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 7 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 8 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 9 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 10 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران 11 فست فود 1358 تهران

رستوران 1358 تهران فست فود 1358 تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *