جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

غار آکواریوم گنجنامه

تاریخ بروزرسانی :
۱۹ خرداد ۱۳۹۷

آغاز پروژه غار آکواریوم گنج نامه در سال ۱۳۹۰ توسط گروه مشترکی از مهندسان و پیمانکاران ایرانی و خارجی با هدف خلق محیطی متفاوت و به منظور جذب هرچه بیشتر گردشگر و محیا کردن محلی برای تحقیقات و ارتقا سطح اموزش و با تلفیق دو عنصر متفاوت، صخره و کوهستان با اعماق آبهای دریا و با الهام از غار علیصدر شروع به طراحی گردید.

برخی از مشخصات فنی این مجموعه : مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ متر مربع و ارتفاع متغیر ۲.۵ تا ۱۵ متر. ظرفیت ۸۵۰۰۰ لیتر در سالن اصلی و دارای ۲۱ آکواریوم آب شور و شیرین با ابعاد متغیر ۱*۱ تا ۲*۲ متر میباشد. دارای آکواریوم نگهداری سفره ماهی و ستاره دریایی همچنین آکواریومهای پلنت به ابعاد ۳*۲ که در نوع خود بی نظیر است همچنین محوطه نگهداری مجموعه ای از بهترین نمونه های نادر زیست محیطی و خزندگان سراسر جهان در طبقه دوم غار.

کل مسیر بازدید از این غار در سه سالن اصلی با راهرو هایی دارای مه و باران مصنوعی با رایحه های مربوطه میباشد و حال و هوای کاملا متفاوت بدون اطلاع بازدید کننده از قسمت بعدی به مخاطب میدهد.

71 غار آکواریوم گنجنامه

72 غار آکواریوم گنجنامه

73 غار آکواریوم گنجنامه

74 غار آکواریوم گنجنامه

75 غار آکواریوم گنجنامه

76 غار آکواریوم گنجنامه

77 غار آکواریوم گنجنامه

78 غار آکواریوم گنجنامه

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 7 میانگین: 2.7]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • حمید رضا شاهمیری تفرشی

    با سلام بسیار زیبا اما ای کاش یک جایی نامی از طراح و سازنده اسکلت اولیه هم به میان می آمد البته طرح من بسیار فراگیر تر از این بود که به دلیل اختلاف با مدیر عامل نیمه کاره رها شد اما دستشان درد نکنه باز هم خوب ادامه داده اند

    ۷ فروردین, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *