رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

طبیعت گردی با تورگردش

لینک این مطلب کپی شد!

طبیعت گردی از پرطرفدارترین سفرهای گردشگری است که گردشگران به قصد تماشای مناطق بکر طبیعی در آن عازم سفر می شوند. طبیعت گردی سفری مسئولانه و هدفمند به محیط های طبیعی است که محیط زیست را حفظ می نماید و باعث بهبود کیفیت زندگی مردم محلی می گردد. اگر در آخر هفته با تور سفر می کنید دیگر دغدغه ای برای برنامه ریزی در سفر و کمبود اطلاعات در مورد مقصد را دیگر نخواهید داشت. سفرهایی که با تورهای مسافرتی انجام می پذیرد جزء سفرهای دسته جمعی است بنابراین رفتار و شیوه برخورد شما با دیگران اندکی متفاوت است.تور یک روزه فرصتی مناسب را برای معاشرت های اجتماعی فراهم می آورد. این تور به علت هزینه و زمان کمتر از طرفداران بیشماری برخوردار است.

طبیعت گردی در سراسر جهان به عنوان فعالیت اقتصادی در حال رشد و توسعه است. این صنعت فرصت مناسبی برای طبیعت گران جهت تجربه طبیعت به وجود آمده است و به آن ها امکان یادگیری در ارتباط با اهمیت حفظ از تنوع زیستی و فرهنگ بومی را می دهد. به علاوه طبیعت گردی با ایجاد فرصت پیشرفت و توسعه اقتصادی می تواند به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر درآمدها برای مردم همان منطقه محسوب گردد و از روی آوردن محلی ها به راه های دیگر کسب درآمد مثل فروش زمین های کشاورزی و بهره برداری بی رویه از منابع طبیعی جلوگیری کند.

با توجه به وسعت و تنوع آب و هوایی در ایران و برخورداری کشورمان از پتانسیل های بالای طبیعی و گردشگری، وبسایت تور گردش مفتخر است تا با همکاری آژانس های مسافرتی با ارائه آفرهای تور ایرانگردی در مسیرهای مختلف داخلی زمینه مساعدی برای نشاط و سرگرمی هموطنان را فراهم کند. در این سفرها گردشگران با ویژگی های جغرافیایی ایران اعم از طبیعی، انسانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و هم چنین تاثیر این ویژگی ها در پایان سفر آشنایی پیدا می کنند. هم چنین سفر گردشگران خارجی به ایران سبب رونق هر چه بیشتر این صنعت در کشور می گردد. لازم به دکر است که توریست ها می توانند برای استفاده بهینه از زمان خود و تماشای مناطق بکر طبیعی در ایران با تور گردش همسفر شوند. اکنون شما را با برخی از تورهای طبیعت گردی در ایران آشنا خواهیم کرد.

تور طبیعت گردی تنگه واشی

image001 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی زیبا از تنگه واشی

تور تنگه واشیاز مهیج ترین مسیرهای طبیعت گردی در شهر فیروزکوه است. کلمه واش در زبان مازندرانی به معنای چمن است. این مکان دارای دو تنگه است که تنگه اول به واشی و تنگه دوم به سا شهرت دارد. در انتهای تنگه دوم آبشاری به ارتفاع ۱۵ متر قرار دارد. همه ساله گردشگران بسیاری با تور یک روزه تنگه واشی به این مکان خوش آب و هوا سفر کرده و به تفریح رودخانه نوردی در بین یک دره سنگی می پردازند.

تور طبیعت گردی کویر ورزنه

image002 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی بی نظیر از تپه ای شنی در کویر ورزنه

 

image003 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی زیبا از شب پرستاره در کویر ورزنه

کویر ورزنه بی نظیرترین کویر ایران است که در مرکز ایران واقع شده است. کویر ورزنه منطقه ای وسیع و گسترده است که از ریگزار، ماسه های روان و تپه های شنی پوشیده شده است. در این کویر می توانید تپه های ماسه ای را به شکل طولی، هلالی و هرم های ماسه ای را نظاره گر باشید.

تور طبیعت گردی کلاردشت

image004 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی زیبا از دریاچه ولشت در کلاردشت

کلاردشت در ۴۰ کیلومتری شهر چالوس قرار گرفته است. این شهر از زمان های قدیم به خواجه وند شهرت داشته است. کلاردشت منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و سرسبز است که از دیگر جاذبه های آن می توان به دریاچه ولشت، جنگل ازو، دهکده مازیچال، آبشار آکاپل و …. اشاره کرد.

تور طبیعت گردی لرستان

image005 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی از آبشار بیشه در لرستان

استان لرستان در جنوب غربی ایران واقع شده است. لرستان به معنای محل سکونت مردم لر است. لرستان در منطقه ای کوهستانی واقع شده است که اطراف آن توسط کوه های زاگرس احاطه گشته است. این استان به دلیل دارا بودن شرایط جغرافیایی خاص دارای آب و هوایی بسیار متنوع است.

تور طبیعت گردی کویر مصر

image006 طبیعت گردی با تورگردش

نمایی بی نظیر از کویر مصر

کویر زیبایی بی ادعایی دارد که رازهای بسیاری را در سینه خود جای داده است. کویر این رازها را تنها با انسان عمیق و نیک اندیش در میان می گذارد. در قلب کویر ایران کویری دیدنی را در آغوش کشیده است که مقصدی آشنا برای طبیعت گران است. بسیاری از افراد تمام سال را لحظه شماری می کنند تا هوا خنک شود و بتوانند به این کویر چشم نواز سفر کنند. تور کویر مصر از برجسته ترین تورهای کویری ایران است. کویر مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک است که در استان اصفهان واقع شده است.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *