رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ فروردین ۱۴۰۳

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

لینک این مطلب کپی شد!

شهربازی سرزمین خورشید مشهد یکی از تفریحات شهر مشهد است. اگر شما قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال پروازهای ارزان قیمت با تور مشهد هوایی هستید به صفحه تور مشهد ما مراجعه فرمایید تا بهترین تورهای مشهد را مشاهده نمایید. اولین شهر بازی در شهر تهران، بود که وسایل موجود در آن خیلی ابتدایی چون تاب و سرسره و از این دست بودند. در کنار آن هم مردم در استخر به تماشای دوچرخه سواران می پرداختند و در آن زمان، گاهی وقت‌ها گروه موسیقی ارتش برنامه‌هایی را به اجرا می گذاشتند. بعد از آن پارک به نوعی در آمد که آن را شهر بازی نامیدند. اولین شهربازی مدرن، با وسایل برقی در اواسط دهه ی ۴۰ در میدان ونک تهران با نام فان فار تاسیس شد و تا سال‌ها به فعالیت خود ادامه داد اما دیگر حالا اثری از آن به جای نمانده است. اگر به دنبال شادی و هیجان هستید پیشنهاد می کنم در تور لحظه آخری مشهد حتما سری به شهر بازی سرزمین خورشید بزنید و یک روز دل انگیز را در کنار خانواده های خود داشته باشید. این شهربازی برای سوار شدن بر وسیله‌ها، رده سنی مختلفی دارد و برای همه‌ی رده های سنی از کوچک تا بزرگ مناسب است.

-خورشید شهربازی سرزمین خورشید مشهد

از مزایای این شهربازی متنوع بودن وسایل بازی میباشد، انواع وسایل بازی برای شما عزیزان در مجموعه فراهم است. مساحت مجتمع تفریحی سرزمین خورشید حدود ۱۷۰۰۰متر مربع می باشد. در تور ارزان مشهد برای ورود به شهربازی لازم است مبلغ کمی را، هر نفر به صورت جداگانه پرداخت نماید. این مجموعه در انتهای بلوار خیام و روبه روی مجتمع تجاری سپاد قرار دارد. شما می توانید قبل از باز شدن شهر بازی سری به بازار بین اللملی و مجموعه سپاد بزنید تا تنوع انواع و اقسام سوغات مشهد را ببینید و به دلخواه برای دوستان و آشنایان خود تهیه و به سوغات ببرید. در این شهر بازی ۲۰ نوع وسیله بازی مختلف وجود دارد که برای هر رده سنی تعبیه شده، که در فراغ باز می توانید هر کدام را که دلخواهتان است سوار شوید و از بازی در این مجموعه لذت ببرید.

-خورشید-1 شهربازی سرزمین خورشید مشهد

از امکانات دیگر این مجموعه می توان به پارکینگ اختصاصی که با امنیت کامل میتوان ماشین خود را در آن پارکینگ گذاشته و به داخل شهر بازی بروید، نیز اشاره کرد. مسئولین این شهر بازی تمام سعی و وقت خود را برای ایمن سازی فضای شهر بازی و همچنین رفاه این مرکز گذاشته‌اند، تا شما در امنیت کامل با شادی و سرزندگی به تفریحات خود بپردازید. این شهر بازی امکانات وسیعی را در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار داده است و قسمتی از آن‌ها، پیست اتومبیل رانی، فضای مناسب برای تفریح و آموزش به خانواده های ایرانی می باشد. پیست اتومبیل رانی این مجموعه حسابی آدرنالین خون شما را بالا می برد و باعث لذت بردن از این مجموعه شاد و مفرح می شود. خوب است بدانید که این پارک در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و افتتاح گردیده است.
آدرس: مشهد، بزرگراه قائم، بلوار خیام

-خورشید-2 شهربازی سرزمین خورشید مشهد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *