جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سینما فرهنگ تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱ مهر ۱۳۹۶

سینما فرهنگ تهران، از مجهزترین سینماهای ایران بزرگ بوده که در سال ۱۳۴۷ هجری شمسی به روی مردم پایتخت گشوده شد. سینمایی تحت نظر بنیاد فارابی که مراجعه‌کنندگان بسیاری در هر اکران فیلم‌های خود دارد. نام سابق این مجتمع، سینما سیلورسیتی بوده و تهیهکننده سرشناس و نام‌آشنای سینمای قبل از انقلاب جناب آقای مهدی میثاقیه آن را تأسیس کرده‌اند. گفتنی است که این فرد بزرگ، مالکیت سینما کاپری (بهمن فعلی) را هم در کارنامه کاری خود دارند. مدتی بعد، هنرپیشه باسابقه و معروف تئاتر و سینما آقای بهروز وثوقی این سینما را از آقای میثاقیه خریدند. ایشان در اواخر دهه ۱۳۵۰ هجری شمسی، سینما فلسطین را به مبلغ ۷ میلیون تومان به وزارت فرهنگ و هنر فروختند.
سینما فلسطین، به خاطر فرسودگی و نیاز به تعمیرات، در اوایل دهه ۱۳۸۰ شمسی مورد بازسازی قرار گرفت. بعد از بازگشایی مجدد، این سینما با دو سالن مجزا و مجهز و با ظرفیتی برابر با ۳۶۵ و ۲۳۹ صندلی پذیرای هم‌وطنان عزیز تهرانی شد. مدیریت این سینما را جناب آقای علی هیربد بر عهده دارند. سینما فلسطین تهران، از بهترین سینماهای این شهر بوده و به عنوان سینمایی ممتاز و پنج ستاره در میان مردم شناخته می‌شود.
از دیگر امکانات پیش‌بینی شده در این سینما، می‌توان به کتاب‌فروشی و کافی‌شاپ اشاره کرد. همچنین، فودکورت تعبیه شده در سینما فلسطین، با انواع فست‌فودهای خوشمزه و غذاهای حاضری در خدمت شما عزیزان است. در سینما فرهنگ، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید شاهد اکران بهترین فیلم‌های سینمای ایران باشید. خبر خوش این‌که، در سانس‌های ۹ و ۱۱ هر شب، امکان مشاهده فیلم‌های جدید و به روز دنیا آن هم با زیرنویس فارسی برای شما وجود دارد. اگر با وسیله نقلیه به سینما فرهنگ تشریف می‌برید، درب‌های پارکینگ اختصاصی این سینما از نیم ساعت قبل از شروع فیلم به روی شما عزیزان باز است.
آدرس: خیابان دکتر شریعتی، قلهک، بالاتر از خیابان دولت.
شماره تماس:۲۲۶۰۱۲۰۵ -(۰۲۱ )

سینما فرهنگ تهران 1 سینما فرهنگ تهران

سینما فرهنگ تهران 2 سینما فرهنگ تهران

سینما فرهنگ تهران 3 سینما فرهنگ تهران

سینما فرهنگ تهران سینما فرهنگ تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    سالن ۳ فقط با یک نفر اداره می شود.
    هم بوفه، هم کنترل، هم اوپریشن، هم …
    مردی ویژه که به همه کس و همه چیز ایراد دارد و همه را سر کار می گذارد

    حتی اگر به فیلم و سینما هم علاقه ای ندارید، دیدن این مرد حالی از لطف نیست.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    من پيشنهاد مي كنم قبل از شروع فيلم چند ثانيه اي رو به ارتقاء سطح فرهنگ مردم در سينماها اختصاص بدن ميتونه مواردي باشه كه قبل از شروع فيلم اگه ياد آوري بشه فرهنگ بيننده ارتقاء پيدا كنه

    ۱۱ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *