رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ شهریور ۱۳۹۶

سینما سروش تهران

لینک این مطلب کپی شد!

سینما سروش تهران، از سینماهای قدیمی این شهر بوده که در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۳۵ هجری شمسی شروع به کار کرد. در گذشته، این سینما را مولن‌روژ می‌نامیدند. جالب است بدانید اولین کاری که در این سینما به نمایش درآمد، فیلم معروف بند باز بود. طراحی سینما سروش تهران را جناب آقای حیدر غیایی انجام داده‌اند. این سینما، به خاطر تعمیرات در سال ۱۳۹۰ تعطیل شد. تا این که، در سال ۱۳۹۳ و بعد از گذشت سه سال بازسازی کامل ساختمان انجام و این سینما دوباره به روی مردم تهران گشوده شد. باید بدانید که شهر موش‌های ۲ اولین فیلمی بود که بعد از این سه سال وقفه در سینما سروش اکران شد.
مجتمع جدید سروش تهران، دارای ۳ سالن بسیار شیک و زیبا می‌باشد. در این سالن‌ها، می‌توانید شاهد نمایش فیلم‌های به‌روز و جدیدی باشید. هر کدام از این سالن‌ها امکانات لازم یک سینمای خوب و مناسب را دارا می‌باشند. از جمله تجهیزات این سالن‌ها می‌توان به سیستم پخش دیجیتال و صدای دالبی اشاره کرد. گفتنی است که ظرفیت این سه سالن متغیر بوده و اولین آن‌ها با ظرفیتی برابر با ۳۳۰ نفر، دومی ۲۰۰ نفر و سومین سالن با گنجایش ۱۰۰ نفر آماده خدمت به هم‌وطنان عزیز تهرانی می‌باشد.
ورود سینما به ایران، نقطه آغاز بسیاری از تغییر و تحولات در زندگی مردم ایران بود. وجود اولین فیلم‌های به نمایش درآمده در سینماهای کشور یعنی آبی و رابی و دختر لر را نمی‌توان در تاریخچه سینمای ایران نادیده گرفت. علی‌رغم پیشرفت تکنولوژی و امکان مشاهده بسیاری از فیلم‌ها در منزل، هنوز هم کسانی هستند که دیدن فیلم در سینما را ترجیح می‌دهند. به نظر این گونه افراد، رفتن به سینما و تماشای فیلم‌ها در آن حال و هوا لذت دیگری دارد. سینما سروش تهران نیز یکی از آن‌هاست. این سینما، هیچ‌چیز از سینماهای دیگر ایران کمتر نداشته و شاید ترجیح بسیاری از افراد برای دیدن فیلمی لذت‌بخش و جذاب در محیطی زیبا و دنج باشد.
آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع طالقانی.
شماره تماس: ۷۷۵۰۲۹۲۹،۷۷۶۳۲۱۶۸ -(۰۲۱)

سینما سروش تهران سینما سروش تهران

سینما سروش تهران سینما سروش تهران

سینما سروش تهران سینما سروش تهران

سینما سروش تهران سینما سروش تهران

           
 

نظر کاربران :

  • رضا عاشری

    سینما سروش از لحاظ کیفیت و صدا برتری به خصوصی با سینما های اطراف خود دارد با تشکر از عوامل سینما

    ۱۲ شهریور, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • محمد

    فقط یه فیلم اینجا دیدم، سالن شماره ۱ که سالن خوبی بود بقیه سالن هاشو نمی‌دونم. «ناگهان درخت» رو توی جشنواره دیدم که خیلی لذت بردم و به دلم نشست. یه مقدار واضح نبود فیلم توی کدوم سالن پخش میشه که حدس میزنم به خاطر جشنواره اینطوری بود.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    از نظر کیفیت صدا وتصویر وصندلیها یکی از بهترین سینماهای تهران است فقط از لحاظ پارکینگ اکثر مراجعه کنندگان مشکل دارند

    ۱۱ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *