جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سینما اریکه ایرانیان تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳۰ شهریور ۱۳۹۶

سینما اریکه ایرانیان تهران، از جمله مشهورترین سینماهای پایتخت بوده که با داشتن زیر بنایی بیشتر از ۲۰ هزار مترمربع از بزرگ‌ترین سینماها در تهران است. این مجتمع بسیار زیبا و باشکوه، در ۸ طبقه ساخته شده که شامل شش طبقه در ارتفاع و دو طبقه زیرزمین جهت استفاده به عنوان پارکینگ اختصاصی می‌باشد. همچنین، وجود ۴ آسانسور و چهار راه پله اصلی در این سینما، امکان آمدوشد را آسان کرده است. فن کوئل، سیستم تهویه مطبوع، چیلر، سیستم دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های اعلام اطفاء حریق از دیگر تجهیزات و امکانات این مجتمع است.
سینما اریکه ایرانیان تهران، مجهز به سه سالن دومنظوره است. در واقع، از این سالن‌ها هم به جهت نمایش فیلم و هم اجرای تئاتر بهره گرفته می‌شود. این سالن‌ها، که به صورت طبقاتی بر روی هم ساخته شده‌اند، هر کدام ظرفیتی برابر با ۳۰۰ صندلی دارند. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، سالن شماره یک در طبقه همکف، سالن شماره دو در طبقه اول و سالن شماره ۳ در طبقه سوم واقع شده است. از جمله ویژگی‌های خاص این سالن‌ها، می‌توان به وجود آسانسوری اختصاصی اشاره کرد.
این سه سالن، قادرند به صورت همزمان ۹۰۰ تماشاچی را پذیرا باشند. در ضمن، هر سالن فیلمی مشخص را به نمایش می‌گذارد. همچنین، از این سالن‌ها جهت برگزاری سخنرانی‌ها و کنفرانس‌های مختلفی هم استفاده می‌شود. از دیگر امکانات این سالن‌ها، می‌توان به وجود سیستم صدای دالبی EX ، پرده متحرک (موتورایز)، سالن انتظار، امکانات خاص نورپردازی مخفی و غیرمستقیم در سقف و بدنه سالن‌ها و سالن‌هایی دومنظوره برای نمایش اسلاید و عکس اشاره کرد. اگر اهل ورزش شنا هستید، امکان استفاده از استخرهای شیک و مجهز این سینما که به صورت مجزا ساخته شده‌اند برای شما وجود دارند. علاقمندان به بازی هیجان‌انگیز بولینگ می‌توانند لحظات شاد و مفرحی را در سالن بولینگ سینما اریکه ایرانیان تجربه کنند. لازم به ذکر است که در کنار تماشای فیلم و تئاتر در این سینما می‌توانید سری هم به سالن‌های بیلیارد زده و لحظات شادی را سپری کنید.
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار اصلی شهید فرحزادی، نبش خیابان شهید حافظی، مجموعه فرهنگی، ورزشی، تجاری اریکه ایرانیان.
شماره تماس: ۲۲۳۷۰۰۰-(۰۲۱ )

سینما اریکه ایرانیان تهران 1 سینما اریکه ایرانیان تهران

سینما اریکه ایرانیان تهران 2 سینما اریکه ایرانیان تهران

سینما اریکه ایرانیان تهران 3 سینما اریکه ایرانیان تهران

سینما اریکه ایرانیان تهران 4 سینما اریکه ایرانیان تهران

سینما اریکه ایرانیان تهران 5 سینما اریکه ایرانیان تهران

سینما اریکه ایرانیان تهران سینما اریکه ایرانیان تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    سینما و کیفیت خدمات به عنوان یه مرکز فرهنگی افتضاحه. وسط فیلم انقدر عوامل دم در سالن واسه هم خاطره گفتند که هیچی از فیلم نفهمیدیم.

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • کامران فاضلی

    پرديس سينمايي بسيار خوبيست من خيلي مكانشو دوست دارم و از فيلم ديدن در ان جا لذت مي برم

    ۱۱ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *