رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ مهر ۱۳۹۶

سیم کافه تهران

لینک این مطلب کپی شد!

سیم کافه تهران ، کافه‌ای دنج و آرام بوده که در انتهای مرکز خرید معروفی به نام سامان قرار دارد. کافه‌ای که در میان شلوغی‌های فروشگاه‌های کوچک و بزرگ همچون لباس، عطر و ادوکلن بهترین گزینه برای رفع خستگی خریداران است. وجه مشخصه این کافه با سایر کافه‌های سطح شهر، برگزاری اینونت‌ها و برنامه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده برای مهمانان می‌باشد. همان‌طور که کافه‌های دیگر با دکوراسیون‌های عجیب‌وغریب و غذاهای متفاوت و خاصشان در میان مردم شناخته می‌شوند. در واقع اجرای این برنامه‌های متنوع در جذب مشتری‌های فراوان به این کافه تأثیر شایان توجهی داشته است.
یکی از نقاط مثبت سیم کافه در مقایسه با سایر کافه‌های تهران عدم وجود پنجره در آن می‌باشد. بنابراین نگرانی بابت روز یا شب رفتن به آنجا را ندارید. چون حال و هوا و نورپردازی سالن کافه همیشه به یک صورت است. با ورود به سیم کافه با پیکان قراضه و له شده‌ای مواجه می‌شوید که به شکل یک مکعب درآمده و حکم یک میز دکوری را در این کافه دارد. در واقع، این پیکان تنها مختص سیم کافه بوده و در نوع خود ایده جدیدی است. میز و صندلی‌های یک دست قرار گرفته در کناره دیوار یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده دانشجویان سینما، هنر و عاشقان مطالعه به شمار می‌رود. آن‌ها می‌توانند ساعت‌های طولانی پشت این میزها راجع به موسیقی، فیلم و آثار مختلف هنری با یکدیگر بحث و گفت‌وگو نمایند. میز و صندلی‌های چوبی با کوسن و بالشتک‌های زیبا و کوچک قرار گرفته بر روی آن‌ها می‌توانند مکان مناسبی برای لم دادن و استراحت کردن شما عزیزان باشند.
خبر خوش این‌که، علاقمندان به مسابقات فوتبال می‌توانند با کمک پروژکتور و پرده بزرگ موجود در این کافه در جمعی دوستانه به تماشای این بازی هیجان‌انگیز بپردازند. همچنین، امکان انجام انواع بازی‌های شاد و مهیج گروهی مانند مسابقات مافیا و بازی منوپولی برای مشتریان وجود دارد. علی‌رغم دنج بودن سیم کافه، شاید گاهی شاهد سروصدا و غوغای مردم در حین انجام این تفریحات پرشور و هیجان باشید. البته هر روز هفته مختص به اجرای برنامه خاصی در این کافه است. به‌عنوان‌مثال، روزهای یکشنبه کتاب‌خوانی و چهارشنبه‌ها از ساعت ۶ عصر تا ۹ شب اختصاص به برگزاری مسابقات مافیا دارد. برنامه‌های شاد استند آپ کمدی و یا گردهمایی‌های سفرگردها و یا منجمان آماتور نیز معمولاٌ در روزهای جمعه برای مهمانان اجرا می‌شوند. در صورت تمایل به شرکت در این برنامه‌ها حتماٌ از قبل برای رزرو میز اقدام کنید. باید بدانید که نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای شرکت در این تفریحات ندارید.
از همه این‌ها که بگذریم، منوی سیم کافه بسیار مناسب بوده و همه‌چیز با قیمت معقولی برایتان سرو می‌شود. وجود عدد ۱+ در کنار بعضی از گزینه‌های منو ممکن است برای شما سؤال‌ برانگیز باشد. این عدد، خبر از بخشنده و سخی بودن اهالی سیم کافه می‌دهد. در واقع، با سفارش هر یک از این خوردنی‌ها باید هزار تومان اضافه نیز برای کمک به امور خیریه بپردازید.
ساندویچ‌های سیم کافه، طرفداران خاص خودشان را در میان اهالی تهران دارند. وجود نبات زعفرانی و کیک در کنار چای سرو آن را برایتان دلچسب‌تر می‌کند. خوردن بادام زمینی و ماءالشعیر در حین تماشای مسابقات فوتبال در این کافه واقعاٌ می‌چسبد. در سیم کافه، فضای صمیمی و حس و حال رفاقت میان کارکنان و مشتریان واقعاٌ جای تحسین دارد. قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب غذاها و نوشیدنی‌های سیم کافه می‌تواند از عوامل جذب مشتریان به این کافه باشد. لازم به ذکر است که از تاریخ افتتاح سیم کافه چند سالی می‌گذرد. اما این کافه، از چند ماه پیش تاکنون با ایجاد تغییرات کوچک و مدیریتی جدید فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
آدرس: تهران، بلوار کشاورز، تقاطع خیابان عبدالله‌زاده، انتهای مجتمع تجاری سامان، پلاک ۸.
شماره تماس: ۸۸۹۸۲۲۳۴-(۰۲۱ )

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

سیم کافه تهران سیم کافه تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *