رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان

لینک این مطلب کپی شد!

قبل از سفر به اصفهان و رزرو هتل در اصفهان این متن را حتما مطالعه کنید:
اصفهان یکی از زیبا ترین شهر های ایران با جاذبه های تاریخی ، طبیعی و مردمانی مهمان نواز با لهجه ای زیبا هر ساله پذیرای هزاران مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.
شهر اصفهان یکی از بهترین مقاصد سفر برای گردشگران داخلی و خارجی است . در تمام طول سال می توان توریست هایی را که از کشور های مختلف به اصفهان آمده اند، در خیابان ها و اماکن مختلف مشاهده کرد.

1-11 سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان
بهترین زمان برای سفر به اصفهان فصل بهار و به ویژه اردیبهشت است. در فصل بهار اصفهان پرده از زیبایی هایش برمی دارد و جلوه گری می کند. حیف است که از این زیبایی ها دیدن نکنید.
مهمترین مساله در سفر، پیدا کردن محل اقامت مناسب است. خوشبختانه اصفهان دارای انواع مختلف اماکن اقامتی است. که می توانید با توجه به بودجه خود انتخاب نمایید. همچنین چندین هتل سنتی زیبا نیز در اصفهان وجود دارد که می توانید اقامتی دلنشین در آنها داشته باشید.
در این سایت می توانید لیست هتل های اصفهان را مشاهده کنید فرایند رزرو نیز کاملا اینترنتی و آنلاین است. همچنین می توانید از طریق «سامانه بیاسفر» با جاذبه های گردشگری شهر اصفهان آشنا شده و مطالب جذاب و خواندنی را ببینید.

2-11 سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان
جالب است که بدانید ارزشمند ترین و قدیمی ترین هتل جهان در شهر اصفهان است. این هتل که به هتل عباسی شهرت دارد با نام های هتل شاه عباس و مهمانسرای عباسی هم نامیده می شود و در زمان صفویان ساخته شده است. در حال حاضر هتل ۵ ستاره عباسی و هتل کوثر بهترین و گرانترین هتل های اصفهان هستند.
نه فقط شهر اصفهان بلکه شهر های اطراف آن نیز جاذبه های گردشگری فراوانی دارند. در فصل پاییز کویر ورزنه و تالاب گاوخونی و کویر مرنجاب در آران و بیدگل ، در زمستان پیست اسکی فریدونشهر و پیست اسکی کوهرنگ ، در تابستان منطقه بسیار خوش آب و هوای چادگان و سمیرم را از دست ندهید.
جاذبه های گردشگری شهر اصفهان را نمی توان در یک صفحه و یا یک مقاله معرفی کرد. اغلب جاذبه های گردشگری اصفهان برای همه شناخته شده اند. بیشتر آنها مربوط به دوران با شکوه صفویه ، معماری هایی بی نظیر و شاهکارهایی با عظمت هستند.

3-11 سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان
میدان نقش جهان ، مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، بازار قیصریه همه در یک مکان جمع اند و پاتوق اصلی توریست ها نیز همین میدان نقش جهان است.
چهل ستون، باغ و کاخ هشت بهشت، منار جنبان (عجیب ترین بنا در اصفهان) ، رودخانه زاینده رود به همراه پل های زیبای تاریخی سی و سه پل و پل خواجو، باغ گل ها، باغ پرندگان، باغ پروانه ها، موزه خزندگان، آکواریوم بزرگ ایران در اصفهان، پارک ناژوان، کوه صفه ، سیتی سنتر، میدان امام علی ، کلیسای وانک و کلیسای بیت اللحم، بازار های سنتی ، حمام ها و خانه های تاریخی همه و همه بخشی از مناطق دیدنی و جذاب شهر اصفهان هستند.
از خوشمزه های اصفهان هم غافل نشوید و حتما امتحان کنید : بریانی ، خورش ماست، دوغ و گوشفیل ، گز و پولکی
امیدواریم از سفر به شهر زیبای اصفهان لذت ببرید.

4-10 سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان 5-8 سفر به اصفهان و اقامت در اصفهان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *