رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ مهر ۱۳۹۶

سام کافه تهران

لینک این مطلب کپی شد!

سام کافه تهران را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین کافه‌های پایتخت دانست. حتماٌ می‌پرسید چرا. بگذارید این‌گونه شروع کنیم. کافه‌های زیادی در سرتاسر ایران و به‌خصوص تهران بزرگ وجود دارند. هر کدام از آن‌ها، به‌گونه‌ای خاص و زیبا طراحی و ساخته شده‌اند. مثلاٌ با اشیای تزیینی، گل‌های شاداب در گلدان و قاب عکس‌های بر دل دیوار نشسته که هر یک جلوه‌ای فوق‌العاده به فضای کافه‌ها داده‌اند. حتی گاهی بعضی از آن‌ها، در دل خانه‌ای قدیمی و باغی زیبا و سرسبز پر ازگل‌های رنگارنگ از مشتریان دلبری می‌کنند. اما مسلماٌ وجود کافه‌ای در دل شهر تهران آن‌هم در خرابه‌ای به ‌جا مانده از یک کارخانه قدیمی برایتان کمی عجیب به نظر می‌رسد. حضور در این کافه، می‌تواند به جدیدترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگیتان تبدیل شود. البته شعبه‌های دیگر سام کافه نیز در ونک، شهرک غرب و حوالی خیابان فرشته به فعالیت مشغول هستند. اما صرف لحظاتی شاد در کافه‌ای واقع در یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تهران به نام آرگو لطف و صفای دیگری دارد. این کارخانه در روزگاران گذشته به‌عنوان جایی برای تهیه و تولید نوشیدنی مورد استفاده می‌گرفته قرار گرفته است. از حدود ۴۰ سال پیش، این کارخانه تعطیل شده و از سال قبل شاهد وجود کافه‌ای دنج در آن هستیم. بنیاد معروف پژمان، با مدیریت جناب آقای حمیدرضا پژمان در سال ۱۳۹۴ این کافه را خریداری و نمایشگاهی برای نمایش هنر مدرن را در آن راه‌اندازی کرد. اکنون سام کافه نیز در کنار این نمایشگاه خودنمایی کرده و بازدیدکنندگان از آثار هنری می‌توانند خستگی خود را در این کافه به در کنند.
با رفتن به این کافه، شاید تصور حضور در لوکیشن فیلم‌برداری فیلمی جنگی مربوط به دوران دفاع مقدس به شما دست دهد. راستش فضای بدون سقف سام کافه با دیوارهای سیمانی بلند شما را به تعجب وا می‌دارد. عجیب‌تر این‌که حتی در این کافه در و پنجره‌ای هم نمی‌بینید. میز و نیمکت‌های چوبی به همراه تعدادی صندلی فلزی در عین سادگی محیط دنجی را برای گپ‌و‌گفتی دوستانه برایتان فراهم می‌کنند. سام کافه تنها با چند نوع نوشیدنی بر پایه اسپرسو و مدل‌های مختلف کوکی‌ها و برانچ‌های دلچسب و خوشمزه پذیرای شماست. اما این کافه علی‌رغم محدودیت در منو طرفداران خاص خودش را در میان تهران‌نشینان دارد. در سام کافه برای سرو نوشیدنی‌های دلنشین از لیوان‌های یک بار مصرف زیبایی استفاده می‌شود. دلیل آن هم چیزی نیست جز این که بازدید‌کنندگان نمایشگاه به راحتی بتوانند نوشیدنی خود را بیرون از محیط کافه و در حین بازدید از نمایشگاه نوش‌جان نمایند.
برای رفتن به سام کافه تهران، باید تا آخر هفته صبر کنید. چون فعلاٌ این کافه فقط در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب باز است. مطمئناٌ با حضور در سام کافه لحظاتی خاص و متفاوت را برای خود و همراهانتان رقم می‌زنید. پس وقت را هدر نداده و هرچه زودتر سری به این کافه بزنید.
آدرس شعبه اول:
تهران، محله منوچهری، خیابان فردوسی، خیابان تقوی(کوشک)، کوچه بهداشت، ساختمان آرگو، جنب بنیاد پژمان.
شماره تماس: ذکر نشده است.
آدرس شعبه دوم:
تهران، ونک، تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران.
شماره تماس:۸۶۰۹۲۱۰۶ -(۰۲۱)
آدرس شعبه سوم:
تهران، شهرک غرب، سیمای ایران، ساختمان AB.
شماره تماس: ۸۸۵۷۹۵۰۱-(۰۲۱)
آدرس شبه سوم:
تهران، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم.
شماره تماس: ۲۲۶۵۳۸۴۲-(۰۲۱)

-کافه-تهران-1 سام کافه تهران

-کافه-تهران-2 سام کافه تهران

-کافه-تهران-3 سام کافه تهران

-کافه-تهران-4 سام کافه تهران

-کافه-تهران سام کافه تهران

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *