رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

سازمان میراث‌فرهنگی به وزارتخانه تبدیل شد

تاریخ بروزرسانی :
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به وزارتخانه موافقت کردند.

به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز چهارشنبه، ۱۰ مردادماه مجلس شورای اسلامی با ماده واحده طرح تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ۱۳۷ رأی موافق، ۴۱ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

براساس ماده واحده طرح مذکور؛ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تمام اختیارات و وظایفی که به موجب قوانین و مقررات دارا است، با رعایت بند(د) ماده (۲۹) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶/۷/۸ با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند(الف) ماده(۲۸) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۱۴/۱۲ و بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل می شود و بار مالی ناشی از تغییر عنوان از محل منابع داخلی و صرفه جویی تأمین خواهد شد.

تبصره ۱- کلیه امکانات، اموال و نیروی انسانی سازمان مزبور در اختیار وزارتخانه جدید قرار می گیرد.

تبصره ۲- شرح وظایف این وزارتخانه مطابق قوانین مورد عمل سازمان مذکور خواهد بود و دولت موظف است تغییرات در شرح وظایف وزارتخانه جدید را حداکثر ظرف مدت یک سال برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

تبصره ۳- هرگونه افزایش نیروی انسانی، امکانات و بار مالی برای وزارتخانه موضوع این ماده در طول دوران اجرای برنامه ششم توسعه ممنوع است.
395895_318 سازمان میراث‌فرهنگی به وزارتخانه تبدیل شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *