رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ بهمن ۱۳۹۵

روستای گیله سرا

اشتراک گذاری

روستای گیله سرا از توابع ماسال است و دارای حد ۹۶۵ نفر جمعیت دارد . موقعیت مکانی این روستا جنوب یا غرب شهرستان ماسال است و نزدیکای روستاهای پاشکم از توابع شهرستان شاندرمن و میله سرا که از توابع شهرستان ماسال است وجود دارد . در روستای ما کوهای سرسبز و قشنگی وجوددارد . یک شهرک صنعتی وجود دارد که منظره خوبی برای دیدن است روستای ما یک را به طرف غار آویشو دارد که خیلی دیدنی است. در روستای ما در یک کوه آب بیرون میاید که همان آب از طرفی رفته و یک چشمه به نام گرم آب چشمه ایجاد کرده است . آب این چشمه خیلی سرد است و یک چیز دیگر این چشمه بعضی از صبحا که هوا خیلی سرد می شود یا بعضی شبها خیلی هوا سرد می شود از داخل چشمه بخار بیرون میاید وآب چشمه گرم می شود .

در روستای گیله سرا یک مکان متبرکه وجود دارد که نام آن مکان( اقا سید ابو جعفر ) و در کنار این مکان مسجد امام سجاد گیله سرا وجود دارد . بزرگان روستای ما به نام های : جبار رحمتی ، اقبال رحمتی ، حاج ندرت دولتی هستند که از زمان قدیم تا به حالا بوده اند.

توضیحاتی درمورد سفر به روستا خود و مکان اتراق و کمبود در روستا خود

روستای ما از طرف شهرستان ماسال به روستای ما واز شهرستان شاندرمن به روستاس ما راه دارد .در روستای ما محلی برای اتراق وجود ندارد ولی در شهرستان ماسال یک سینما است که در بالای سوئیت های دارد که اجاره می دهد و می توان درپارک ساحلی ماسال چادر زد باید بگم که کنار پارک سوئیت های در حال ساخت که انشالله برای مسافران ساخته می شود .در روستای ما تنها مشکلی که داریم این است که کوچه ها آسفالت نیست وبرای بچه ها مشکل است که از گل و آب کثیف عبور کنند وبه مدرسه برسند. نام مدرسه روستای گیله سرا (سردا جنگل)است

 روستای گیله سرا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *