جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رقص آب در بزرگترین آب‌نمای کف خشک کشور

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

شهردار بافق با اشاره به این که آب‌نمای پارک آبشار بافق یکی از بزرگترین آب‌نماهای کف خشک کشور است، ایجاد فضایی شاد و دل‌انگیز برای مراجعان و تلطیف هوا و سالم‌سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان در این تفرجگاه را از مهمترین اهداف اجرای این طرح خواند که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.

سید علی نوروززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه افزود: این آب‌نما که ساخت آن پنج ماه زمان برده است، سال گذشته با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این آب‌نما از نظر نحوه‌ی اجرا به عبارتی مسیر منحنی آن از آب‌نماهای بی‌نظیر کشور است.

شهردار بافق در مورد جزئیات این طرح نیز تصریح کرد: آب‌نمای پارک آبشار بافق با مساحت ۵۰۰ مترمربع به صورت هارمونیک(رقص آب) طراحی شده که با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ زیبایی را در شب هنگام ایجاد کرده است.

وی افزود: بیش از سه هزار مترمربع از فضاهای پیرامونی آب‌نما نیز برای استفاده شهروندان آماده‌سازی شده است.

ab nama رقص آب در بزرگترین آب‌نمای کف خشک کشور

نوروززاده با اشاره به استقبال قابل‌توجه شهروندان بافق و سایر نقاط استان از این آب‌نما، اظهار کرد: گفت: گسترش زیبایی مجموعه تفرجگاه آبشار بافق، ایجاد فضایی شاد و دل انگیز و تلطیف هوا در این مجموعه در کنار سالم‌سازی اوقات فراغت شهروندان ویژه کودکان و نوجوانان از مهمترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این آب‌نما، ۱۴ طرح توسعه‌ای دیگر در مجموعه آبشار از قبیل دریاچه تفریحی، رستوران بالای کوه، زیستگاه حیات وحش، سایت ورزش‌های هوایی و پیست دوچرخه‌سواری کوهستان نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی در حال اجراست.

شهردار بافق از ایجاد دو آب‌نما در میدان بهارستان و ابتدای خیابان سردار شهید شاهپورزاده نیز یاد کرد و افزود: این آبنماها نیز امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد