جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران گریل‌جو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ مهر ۱۳۹۶

رستوران گریل‌جو تهران ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های پایتخت می‌باشد. جایی که در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی در منطقه زعفرانیه تهران بزرگ افتتاح گردید. گریل‌جو با داشتن فضایی مناسب و دنج گزینه خوبی برای قرارهای دوستانه و یا خانوادگی شما عزیزان می‌باشد. حتی می‌توانید بعد از هماهنگی با مدیریت این رستوران، جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی خود را نیز در آن برگزار کنید. در مورد دکوراسیون رستوران گریل‌جو خاص باید بگوییم که طراحی این محیط زیبا به وسیله گروه معماری WhiteRhino Design و در سال ۲۰۱۳ میلادی انجام گرفته است. در طراحی فضای گریل جو سعی در به کارگیری شاخصه‌های فرهنگی و سلیقه مدرن مردم تهران به وضوح حس می‌شود. استفاده از رنگ‌های تیره و نورپردازی گرم و آفتابی این مکان نظر هر ببیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
وجه تمایز رستوران گریل جو تهران با سایر مکان‌های سطح شهر، طبخ همه ساندویچ‌ها و پیتزاها بدون استفاده از روغن و با نان جو می‌باشد. چیزی که به جرأت می‌توان گفت که تاکنون نظیر آن را در هیچ نقطه ای از تهران بزرگ ندیده‌اید. منوی پرو پیمان این رستوران، دست شما را در انتخاب از میان غذاهایی متنوع باز گذاشته است. مطمئناٌ از امتحان سالاد گاردن، ماء الشعیر لیمویی و استیک پنیر این رستوران پشیمان نخواهید شد. انواع برگر مانند کاراملایزد برگر، اورجینال برگر و چیز برگر گریل جو واقعا ارزش امتحان کردن را دارند. چیکن کرم، چیکن میلانزه، استیک نرماندی و هابانرو این رستوران هر اشتهایی را تحریک می کند. انواع سالادهای خوشمزه و دلچسب گریل جو مانند سالاد مرغ سبزریال مرغ و گردو، گاردن و اسفناج را می‌توانید در گریل جو نوش جان بفرمایید.
گفتنی است که این رستوران با ارائه سرویس بیرون‌بر نیز در خدمت مردم می‌باشد. باید بدانید که ساعت کاری فود گریل از ۱۲ ظهر تا ۲۳: ۳۰ عصر است.
آدرس شعبه اول
تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش کوچه گلبرگ سوم.
شماره تماس: ۸۸۳۶۲۴۳۴-(۰۲۱ )
آدرس شعبه دوم:
تهران، زعفرانیه، خیابان فلاحی، خیابان طاهری، مجتمع بامیک.
شماره تماس: ۲۲۱۷۹۰۰۵-(۰۲۱ )

رستوران گریل‌جو تهران 1 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 2 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 3 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 4 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 5 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 6 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران 7 رستوران گریل‌جو تهران

رستوران گریل‌جو تهران رستوران گریل‌جو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *