جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران کامران تهران

تاریخ بروزرسانی :
۴ شهریور ۱۳۹۶

منطقه مرفه‌نشین ولنجک، محله‌ای که میزبان بام تهران است. جایی که می‌توان از بالای آن همه شهر تهران را نظاره کرد. علاوه بر این، ساختمان‌های اداری و دانشگاه‌های زیادی هم در این منطقه به چشم می‌خورند. اما در این میان، رستوران‌های لوکس آن جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از این رستوران‌ها که طرفداران بسیاری در این منطقه دارد، رستوران بین‌المللی کامران است. در واقع این رستوران، یکی از معروف‌ترین و خوش‌نام‌ترین رستوران‌های این بخش از تهران بزرگ می‌باشد.
با ورود به رستوران کامران و دیدن محیط و دکوراسیون بسیار شیک و مدرن آن، متوجه می‌شویم که همه تعریف و تمجیدهایی که از آن شنیده‌ایم بی‌دلیل نبوده است. بدون اغراق، فضای کامران به اندازه‌ای زیباست که شاید نظیر آن را در هیچ‌جایی از این شهر ندیده باشید. میز و صندلی‌هایی با روکش رنگ روشن، هماهنگی رنگ وسایل تعبیه شده در رستوران و حتی ظرف‌های غذاخوری بسیار شیک، بر صحت این موضوع گواهی می‌دهند. جایی که یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه شماست.
این رستوران بین‌المللی با انواع غذاهای چینی، ایتالیایی، فرانسوی و چند غذای اصیل ایرانی پذیرای شما عزیزان است. تنوع بالای غذاهای کامران از غذاهای دریایی و گریل گرفته تا پیتزاهای خوشمزه‌اش، انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش‌روی مهمانان قرار می‌دهد. طعم بی‌نظیر سالادهای موزارلا، ورده، پراتیکال و ماری‌سیمو آن هم با سس‌های دست‌ساز فوق‌العاده حتماٌ شما را بارها و بارها به این رستوران عالی برمی‌گرداند. در این میان سرو سالاد هوس همراه با سس دنیل طرفداران خاص خودش را دارد. همچنین، پیش‌غذای مشهور کامران به نام اسکای سیکرت واقعاٌ خوشمزه است.
با برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی خود در این رستوران، خاطره‌انگیزترین ساعات را برای خود و خانواده محترم رقم بزنید. همچنین، بالکن باصفا و دلباز کامران محیطی بسیار دنج را برای سرو انواع دسرهای خوشمزه و قهوه‌هایی عالی به وجود آورده است. باید بگوییم که تمام غذاهای این رستوران با باکیفیت ترین و تازه‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند.
گفتنی است که رستوران کامران از ۱۲ ظهر الی ۴ عصر و از ۷ شب الی یازده به مهمانان گرامی خدمت‌رسانی می‌کند.
آدرس: ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم، نرسیده به ثار‌الله، پلاک ۲.
شماره تماس: ۲۲۴۲۴۰۸۷-(۰۲۱ )

رستوران کامران تهران 1 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 2 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 3 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 4 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 5 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 6 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 7 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 8 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 9 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 10 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 11 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 12 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران 13 رستوران کامران تهران

رستوران کامران تهران رستوران کامران تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 3]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *