جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران کارینو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۸ مرداد ۱۳۹۶

رستوران رسمی ایتالیایی کارینو در حدود ۲ ماه پیش در خیابان معروف فرشته تهران افتتاح شد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کلمه کارینو در زبان ایتالیایی به معنای «زیبا» هست. این رستوران از دو طبقه تشکیل شده و دکوراسیون قهوه‌ای‌رنگ آن محیط آرامش بخشی را برای مهمانان ایجاد کرده است. می‌توانید ترکیبی از سنت و مدرنیته را در چیدمان و دکور کارینو به‌وضوح مشاهده کنید.
منوی متنوع این رستوران امکان انتخاب‌های گسترده‌ای را برای مهمانان فراهم می‌کند. به جرأت می‌توان گفت که این رستوران با سرو چند نوع استیک لذیذ، پاستا، پیتزا، غذاهای دریای خوش‌طعم و چیکن از بهترین‌ها در شهر تهران به شمار می‌رود. همچنین، کارینو با ارائه ۸ نوع پیش‌غذا، ۶ نوع سالاد و ۲ نوع سوپ در پذیرایی از مهمانان خود سنگ تمام گذاشته است.
بشقاب سرف‌اند‌ترف ( surf and treff dish ) رستوران کارینو بسیار عالی و اشتهاآور است. طعم فیله گوساله، میگو و سینه مرغ گریل شده این غذا واقعاٌ وسوسه‌انگیز هست. از دیگر غذاهای منوی این رستوران می‌توان به پیتزا شف، کالا ماری، پاستا کارینو و ماهی سرخو اشاره کرد. خبر خوش این‌که می‌توانید از طعم لذیذ پیش‌غذای ناب کارینو یعنی خاویار دریای خزر با نان تست، پنیر خامه‌ای و لیپرز نهایت لذت را ببرید. این غذا طرفداران زیادی در این رستوران دارد. در رستوران کارینو از ۲۴۰ گرم گوشت تازه برای پخت غذاها استفاده می‌شود که به نسبت مقدار زیادی است.
از امتیازات رستوران کارینو به‌کارگیری بهترین و خبره‌ترین آشپزهای آموزش‌دیده در کشور آلمان است. پنجره شیشه‌ای به‌کاررفته در طراحی آشپزخانه این رستوران، امکان دیدن مراحل پخت غذا را برای مهمانان فراهم می‌کند.
در منوی کافه این رستوران انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دمنوش به چشم می‌خورد. برای درست کردن دمنوش مخصوص کارینو از گل محمدی، هل، نعنا و دارچین استفاده می‌شود. هیچ‌گاه طعم عالی و بی‌نظیر این دمنوش را فراموش نمی‌کنید. یادتان باشد که فروت میکس و معجون نشاط‌آور کارینو را حتماٌ امتحان کنید.
جهت راحتی و آسایش شما عزیزان پارکینگ اختصاصی نیز در این رستوران در نظر گرفته شده است. با رفتن به کارینو، لحظات شاد و به‌یادماندنی را در کنار خانواده و دوستان سپری کنید.
آدرس: الهیه، خیابان شریفی منش، ابتدای خیابان فرشته، پلاک ۲۰
شماره تماس:۲۲۰۱۱۶۷۳ ،۲۲۰۵۷۹۹۳-(۰۲۱)

رستوران کارینو تهران 6 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 1 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 4 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 3 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 7 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 8 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 2 رستوران کارینو تهران رستوران کارینو تهران 5 رستوران کارینو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *