رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران چایباغ تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران چایباغ تهران، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین رستوران‌های پایتخت در باغ رویایی ونک می‌باشد. جایی که شعار مدیرانش شما را برای دیدن و صرف لحظاتی شاد در محیط دل‌انگیزش وسوسه می‌کند. این شعار چند جمله کوتاه شامل: ” اگر برای چند لحظه سلامتی می‌خواهید هوای پاک داریم، اگر برای یک عمر سلامتی می‌خواهید غذای سالم داریم، و اگر بعد از آن همه شلوغی شهر و خستگی، سلامتی روحی می‌خواهید، فضایی مناسب برای صیقل دادن به روح و ذهنتان داریم” می‌باشد. اما در پس این جملات، حرف‌هایی زیادی نهفته است که باید با حضور در چایباغ خودتان آن را تجربه کنید. باید بگوییم که محیط فوق‌العاده زیبای این رستوران، مهمانی‌های شلوغ و شاهانه دوران قاجار که حتماٌ در فیلم‌ها دیده‌اید را برایتان تداعی می‌کند.
راستش را بخواهید، در حدود ۵۰ سال پیش همزمان با احداث پارک معروف ملت تهران، درختکاری هم در زمینی بزرگ حوالی میدان ونک صورت گرفت. کم‌کم با رشد درختان در این منطقه، بوستان کوچک اما زیبایی به وجود آمد که تحت مراقبت کانون وکلای ایران در دوران پیش از انقلاب اسلامی قرار داشت. تا این‌که، بعد از گذشت سال‌ها و در سال ۱۳۷۲ هجری شمسی جناب آقای دکتر طلایی استاد فرهیخته دانشگاه تهران، طرح و نقشه تبدیل این بوستان را به باغی بزرگ ترسیم کردند. در واقع، نقشه این کار ترکیبی از معماری بی‌نظیر باغ‌های کرمان و فین کاشان بود. به همین جهت، حضور در رستوران چایباغ در دل این باغ ۳۰ هزار متری، حس بودن در مهمانی قاجار را در شما به وجود می‌آورد.
در حقیقت، منوی رستوران چایباغ تهران بر پایه غذاهای اصیل ایرانی می‌باشد. اما در صورت تمایل، می‌توانید از طعم انواع و اقسام غذاهای بین‌المللی این رستوران از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و چینی نیز نهایت لذت را ببرید. به جرأت می‌توان گفت که کباب‌های چایباغ شامل کباب فیله، کوبیده و برگ این رستوران را در هیچ جای دیگری در سراسر تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید. شیر ماهی، ماهی قزل‌آلا و میگو کباب رستوران چایباغ، واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. باقالی پلو با ماهیچه این رستوران، با عطر و طعم استثنایی‌اش شما را به خوردن آن وسوسه می‌کند. باید بگوییم که غذایی به نام کباب فیله متری این رستوران در میان مردم بسیار محبوب بوده و اکثراٌ این غذا را سفارش می‌دهند.
خبر خوش این‌که، امکان سرو بهترین خوراکی‌ها در ماه مبارک رمضان نیز در چایباغ برایتان وجود دارد. البته به شرطی که از قبل میز رزرو کرده باشید. رستوران چایباغ تهران، مفتخر به داشتن بزرگ‌ترین کترینگ در سطح تهران می‌باشد. به طوری که، روزانه شاهد تحویل بیشتر از ۱۰۰۰ پرس غذا در ۱۳۰ نوع تنوع غذایی در این رستوران جهت سفارشات مهمانی‌ها و مجالس هستیم.
رستوران چایباغ تهران، به عنوان یکی از بهترین ها در سطح شهر، محبوب تهران‌نشینان بوده و جایگاه خاصی در میان آن‌ها دارد. گذراندن شبی یا آخر هفته‌ای خاطره‌انگیز در این رستوران می‌تواند به یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی‌تان تبدیل شود.
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، باشگاه ونک.
شماره تماس:۸۸۸۸۶۰۲۳ ،۸۸۸۸۴۱۸۱-(۰۲۱)

-چایباغ-تهران رستوران چایباغ تهران

-چایباغ-تهران1 رستوران چایباغ تهران

-چایباغ-تهران2 رستوران چایباغ تهران

-چایباغ-تهران3 رستوران چایباغ تهران

-چایباغ-تهران4 رستوران چایباغ تهران

           
 

نظر کاربران :

  • احمد میناوند

    بله ما هم در این چای باغ ونک صبحانه خورده ایم و مدیریت افتضاح است،حیف از فضای زیبای باغ…

    ۱۴ تیر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • احمد میناوند

    ما امروز ۹۸/۴/۱۳برای سرو صبحانه به رستوران چای باغ ونک رفتیم ،در ابتدا رومیزی ها را از شب قبل جمع نکرده بودند و میز ما پر از موی گربه بود و مشخص بود گربه ای که در باغ بوده روی میز خوابیده بود و در کل رومیزی ها و لباس کارکنان بسیار کثیف و چرک بودشما با دیدن گاردسن ها و پرسنل به یاد رستوران های بین شهری می افتید،ونان ها بیات بودند،و سوسیس ساعت ۹ تمام شد و ما وقتی ازشون خواستیم که شارژ کنند گفتند دیگر تمام شده و باید زود تر برمیداشتید،عدسی بسیار بسیار شور بود و اصلا قابل خوردن نبود و وقتی ما اعتراض کردیم گفتند چون سرمان شلوغ است امروز ۲ نفر آقایی که مسئول گرفتن فیش و ثبت سفارش هستند نیز در آشپزخانه دارند غذا درست میکنند!!! مکان و باغ بسیار زیبا بود اما صبحانه ای که ما میل کردیم مفت گران بود!

    ۱۳ تیر, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *