جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران پلوباکس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مرداد ۱۳۹۶

رستوران پلوباکس از اواخر تابستان ۱۳۹۵ در بلوار اندرزگو و با مدیریت آقای طالبی افتتاح گردید. ایده اولیه این رستوران، با الهام از سبک نوع خاصی از رستوران‌های غربی به نام wok to walk شکل گرفت. پلوباکس برای کسانی که می‌خواهند در محیط کار یا منزل غذای متفاوتی را میل کنند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. منوی هیجان‌انگیز و دقت زیاد به تمام جوانب سرو یک غذای بیرون بر می‌تواند هر فردی را برای رفتن به پلو باکس وسوسه کند. غذاهای این رستوران در بسته‌بندی‌های جالب تهیه شده به‌وسیله شرکت استرالیایی دتپک به مشتریان عرضه می‌شوند. بر روی این بسته‌بندی‌ها، المان‌های نوستالژیکی مانند گل سرخ که برای ما ایرانی‌ها بسیار خاطره‌انگیز و آشناست به چشم می‌خورد. باید بدانید که بسته‌بندی‌ها به‌گونه‌ای انجام می‌شود که غذا در مدت زمان بیشتری گرم بماند. در این طراحی و بسته‌بندی به‌اندازه‌ای به‌راحتی مشتری فکر شده که حتی در حال قدم ‌زدن نیز می‌توانید غذای خود را به‌آسانی نوش جان کنید.
همان‌طور که از نام پلوباکس برمی‌آید، برنج نقش مهمی در تهیه غذاهای این رستوران دارد. بنابراین جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان و بالا بودن کیفیت غذاها، پلو باکس از برنج مرغوب و صددرصد ایرانی استفاده می‌کند. میگر چوبی گریل و فیش‌فینگر سوخاری با سس کیپرز، فیله چوبی گریل با سس آنتروکت و جوجه چوبی گریل با سس سالسا جزء غذاهای بی‌نظیر و خوش‌طعم این رستوران به شمار می‌آیند. توصیه می‌کنیم که حتماٌ طعم فوق‌العاده و متفاوت سالاد چوبی با سس میموزای پلوباکس را امتحان کنید.
رستوران پلوباکس، محلی برای ارائه غذاهای مدرن و با کیفیت ایرانی است. حتی اگر غذایی از غذاهای غربی یا مدیترانه ای اقتباس شده، مطابق با ذائقه ایرانی و با دستان هنرمند یکی از بهترین سرآشپزهای ایرانی طبخ می‌شود. بسته به نوع غذای سفارشی، حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برای آماده‌سازی و بسته‌بندی آن زمان لازم است. و حدود نیم ساعت بعد از ثبت سفارش، غذای موردنظر به آدرس مشتری ارسال می‌گردد.
رستوران پلوباکس، با استقبال کم‌نظیری از مردم تهران روبرو شده و آماده میزبانی از شماست.
آدرس: بلوار اندرزگو، بین کامران و قیطریه، پلاک ۲/۷۴
شماره تماس:۲۲۳۹۹۷۱۰ – (۰۲۱)

رستوران پلوباکس 7 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 3 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 4 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 9 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 10 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 8 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 5 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 2 رستوران پلوباکس تهران رستوران پلوباکس 6 رستوران پلوباکس تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد