جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران ورتا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

با گشتی چند ساعته در اتوبان ستاری می‌توانیم رستوران و کافه‌های زیادی را ببینیم که انتخاب را برایمان سخت می‌کنند. هر کدام ویژگی‌هایی دارند که انسان را وادار می‌کند سری به آن‌جا بزند، خوراکی‌ها را امتحان کند و دلی از عزا در بیاورد. بزرگراه شهید ستاری بزرگراهی نام‌آشنا برای همه مردم تهران است. جایی که پیش از این بزرگراه نور خوانده می‌شد. اما بعد از شهادت شهید والا مقام منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران نام آن تغییر یافت. یکی از رستوران‌های این بزرگراه مشهور، رستوران ورتا می‌باشد. رستورانی شیک و زیبا که روبروی مجلل‌ترین و بروزترین مرکز خرید تهران یعنی مجتمع کوروش واقع شده است. ورتا رستورانی ایتالیایی است که به صورت خانوادگی اداره شده و فضای بسیار گرم و صمیمی بر آن حاکم می‌باشد.
در مورد دکوراسیون و فضای این رستوران باید بگوییم که طراحی و چیدمان زیبای صندلی‌ها در بدو ورود نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. رستوران ورتا از دو سالن جداگانه یکی کوچک‌تر و دیگری بزرگ‌تر تشکیل‌شده است. سالن بزرگ‌تر با تعداد میز و صندلی‌های بیشتر، رنگ کرم به‌کاررفته در رنگ‌آمیزی محیط و دیوارهایی با نقش‌های زیبا و برجسته واقعاٌ تحسین مشتریان را برمی‌انگیزد. با قدم گذاشتن در این سالن مطمئن می‌شوید که همه‌چیز برای داشتن روزی خوب و سرشار از آرامش مهیاست. سالن کوچک‌تر به‌عنوان کافی‌شاپی دنج در نظر گرفته شده است. می‌توانید از طعم انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های منوی آن در کنار دوستان و عزیزانتان نهایت لذت را ببرید. خبر خوش این‌که، امکان برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خصوصی نیز در این کافی‌شاپ وجود دارد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ اضافی یکی از بهترین شب‌های زندگی‌تان را در این کافی‌شاپ همراه با شادی و خنده سپری کنید.
رستوران ورتا با طبخ غذاهای اصیل ایتالیایی به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت، محبوبیت خاصی در میان مردم پیدا کرده است. می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های خنک و صبحانه‌های بین‌المللی خوشمزه شامل بشقاب‌های انگلیسی، فرانسوی، ایرانی، فریتاتا و املت ایتالیایی را در کافه این رستوران میل کنید. لازم به ذکر است که صبحانه در این کافه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ صبح روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه سرو می‌شود. طعم فوق‌العاده فیله استیک لذیذ ورتا با سس قارچ بی نظیر و دورچین‌های سبزیجات را حتماٌ امتحان کنید. مرغ گریل به همراه سس مخصوص هم طرفداران پروپاقرص زیادی در این رستوران دارد. طعم عالی سالاد کاهوپیچ ورتا که به تازگی در این رستوران سرو می‌شود را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنید.
کافه ورتا با وجود پرسنلی حرفه‌ای و آموزش‌دیده افتخار خدمت به مردم شریف تهران را داشته و از هیچ تلاشی برای جلب رضایت مشتری دریغ نمی‌کند. این رستوران با بهترین امکانات و غذاهایی بی‌نظیر آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است.
آدرس: اتوبان ستاری، روبروی مجتمع کوروش، نبش پیامبر غربی، پلاک ۸۶.
شماره تماس: ۴۴۰۴۴۲۴۴-(۰۲۱)

رستوران ورتا تهران 1 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 2 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 3 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 4 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 5 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 6 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 7 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 8 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 9 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 10 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 11 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 12 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 13 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران 14 رستوران ورتا تهران

رستوران ورتا تهران رستوران ورتا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 1]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد