رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران نامبرتن منصوریان

تاریخ بروزرسانی :
۲۰ مرداد ۱۳۹۶

صرف غذا در رستورانی عالی با غذاهایی باکیفیت و خوشمزه می‌تواند به یکی از تجربه‌های خوب شما تبدیل شود. همچنین، با سپری کردن اوقاتی خوش و مفرح در کنار خانواده، حتی برای ساعاتی دغدغه‌ها و مشکلات خود را فراموش می‌کنید. یکی از این رستوران‌ها که می‌تواند گزینه مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و یا خانوادگی شما باشد، رستوران نامبر تن(Number 10) علیرضا منصوریان سر مربی تیم استقلال است. منصوریان در حدود ۱۰ سال پیش صاحب رستوران سنتی به نام «اسپادانا» بود. اما بعد از یک سال و نیم تحقیق در مورد برندهای معتبر صنعت غذا در ایران و جهان مانند مک‌دونالد، کینگ‌برگر و کی‌اف‌سی به همراه شریکش آقای علیرضا غفوری‌زاده، تصمیم به راه‌اندازی فست فودی در تهران گرفت.
اولین شعبه از این فست فود در مهرماه ۱۳۹۰ در بزرگراه رسالت روبروی مترو علم و صنعت افتتاح شد. این رستوران مکانی بزرگ با ظرفیتی معادل ۲۰۰ نفر است. لازم به ذکر است که این شعبه از نامبر تن دارای پارکینگ اختصاصی ۷۰۰ متری نیز می‌باشد. شعبه دوم نیز در سعادت‌آباد تهران و نبش خیابان سی و یکم این منطقه وجود دارد. مدتی بعد به لطف خداوند شعبات تجریش و اکباتان نیز افتتاح شد. خبر خوش این‌که منصوریان قرار است کافی‌شاپ نامبرتن را نیز در آینده‌ای نزدیک در تهران بزرگ افتتاح کند. یکی از دلایل منصوریان برای احداث رستوران، داشتن ارتباط مستقیم و صمیمی با مردم جامعه است.
در مورد غذاهای سرو شده در این رستوران باید بگوییم که درابتدا منوی نامبر تن شامل سه دسته غذایی ساندویچ، پیتزا و سوخاری بود. اما در حال حاضر با ارائه دبل‌دان( ساندویچ بدون نان) گامی رو به جلو برداشته و سبک غذایی جدیدی را به مردم عرضه می‌کند. رستوران نامبر تن مشتریان پروپاقرص زیادی دارد و روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. پرسنل محترم نامبر‌تن با ارائه غذایی خوشمزه در بهترین کیفیت سعی در جلب رضایت مهمانان خود دارند.
گفتنی است که ساعات کاری این رستوران در بهار و تابستان از ۱۱ صبح تا ۱ نیمه‌شب و در پاییز و زمستان از ۱۱ صبح تا ۲۴ شب است. برای سرو غذاهایی با طعمی متفاوت و خاص رستوران‌های زنجیره‌ای نامبر را حتماٌ امتحان کنید.
شعبه غرب
آدرس: سعادت‌آباد، نبش خیابان سی و یکم.
شماره تماس:۸۸۶۸۱۴۱۴-(۰۲۱)
شعبه شرق
آدرس: بزرگراه رسالت، چهارراه دردشت، نبش خیابان حیدرخانی.
شماره تماس: ۷۷۱۳۱۴۱۴-(۰۲۱)
شعبه تجریش:
خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ تجریش.
شماره تماس:۲۲۳۹۶۶۵۴ -(۰۲۱)
شعبه اکباتان
آدرس: انتهای خیابان سعدی، خیابان اکباتان غربی، پلاک ۲۸
شماره تماس: ۳۳۹۳۴۰۴۰-(۰۲۱)

-منصوریان-تهران-6 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-8 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-2 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-7 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-5 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-3 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-4 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-9 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران-1 رستوران نامبرتن منصوریان -منصوریان-تهران رستوران نامبرتن منصوریان

           
 

نظر کاربران :

  • محمد امین شهیدی

    من یکی از طرفدارانه علیرضا منصوریان هستم و من در اتاقم عکس ایشون است و من در باشگاه بایشان
    عکس دارم

    ۱۳ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محمد امین شهیدی

    پیتزا علیرضا منصوریان ارگ تجریش خیلی خوب است و پیتزا اسپشیال و تندری اش خیلی عالللللللللللللللللللی ????است ??

    ۱۳ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • محمد

    واقعا غذاش خوشمزه است مخصوصا پیتزاهاش قیمت ها هم کاملا مناسبه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • احمد

    سلام یاعلی اگر وقت دارید کمی صحبت از کمک کردن با شما انجام دهم.

    ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *