جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مهاراجه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۱ اسفند ۱۳۹۶

رستوران هندی مهاراجه با استفاده از معماری و دکوراسیون زیبای هندی حال و هوای خاصی داره، وقتی وارد رستوران میشید اولین چیزی که توجهتون رو جلب میکنه مجسمه فیل طلاییه. کاشیکاریهای زیبای دیوارها هم حس و حال بودن در هندوستان رو به شما القا میکنه. موسیقی هندی بی وقفه در رستوران در حال پخشه که باعث میشه با آرامش غذاتون رو میل کنید. نورپردازی این رستوران بسیار زیباست و موجب میشه رستوران بسیار زیباتر و رویایی تر بنظر برسه. فراموش نکنیم رستوران هندی مهاراجه قدیمی ترین رستوران هندی تهران هست و سال هاست خوشمزه ترین غذاهای هندی رو برای تهرانی ها درست می کنه
لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای رستوران هندی مهاراجه شامل کباب سیزلر، جوجه آشوکا، چیکن بریانی، شاهی قرمه، چیکن تندوری، بریانی گوشت، چیکن پاتیالا و جوجه تیکه میشه. از منوی نوشیدنی حتماً لسی (یکی از دوغهای هندی) رو انتخاب کنید بسیار گوارا و لذیذه. گلاب جامون و کلفی هم از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار این رستورانه.
ظرفیت این رستوران بی نظیر و قدیمی ۶۰ نفر است و شما می توانید آن را به عنوان یک محیط دوستانه انتخاب کرده و لحظات خوشی کنار هم داشته باشید.
اگه شما هم به غذاهای تند با ادویه های خاص هندی علاقه دارید، طعم واقعی غذاهای هندی را در مهاراجه بچشید. رستوران هندی مهاراجه با کادری مجرب و هندی تبار می باشد.
ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: از ۱۲ تا ۱۵:۳۰ از ۱۹ تا ۲۳
روزهای سرویس‌دهی: ظهر ها شنبه تا جمعه شب ها از شنبه تا سه شنبه
شماره تلفن رستوران هندی مهاراجه: ۶۶۴۷۶۸۵۵
آدرس: خیابان ولیعصر-تقاطع خیابان طالقانی-هتل جهان-رستوران مهاراجه

1 19 رستوران مهاراجه تهران 2 20 رستوران مهاراجه تهران 3 21 رستوران مهاراجه تهران 8 12 رستوران مهاراجه تهران 7 16 رستوران مهاراجه تهران 6 17 رستوران مهاراجه تهران 5 17 رستوران مهاراجه تهران 4 17 رستوران مهاراجه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • مهرنوش زاده رفیع

    برای ذائقه ایرانی ها خیلی جای جالبی نیست به چند دلیل:
    ۱- غذا ها بعضی سرد سرو میشه
    ۲- طعم نا آشنا
    ۳- کیفیت ماهی پایین
    ولی جوجه اینجا عالیه و به امتحانش میارزه

    ۱۰ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *