جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران مدیچی تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱ مهر ۱۳۹۶

رستوران مدیچی تهران، یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در این شهر بزرگ و در دل منطقه نیاوران است. از قدیم‌الایام، کشور ایتالیا به سرزمین پاستا و پیتزا شهره بوده و این خوراکی‌های خوشمزه و دلچسب معرف فرهنگ غنی ایتالیایی هستند. غذاهایی که امروزه به عنوان یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین غذاها در بین مردم دنیا شناخته می‌شوند. مدیر رستوران مدیچی تهران، یعنی سرکار خانم اوقبایی و همسر محترمشان مدتی را در ایتالیا زندگی کرده و طعم این دو غذای لذیذ و دلنشین را در آن‌جا چشیده‌اند. پس از بازگشت از این کشور، این دو بزرگوار تصمیم به اشتراک این تجربه خوشمزه با تهران‌نشینان گرفتند. تجربه‌ای که با خوردن پیتزاهای تنوری و پاستاهایی با طعم اصیل ایتالیایی برای شما همراه می‌باشد. حتی نام این رستوران نیز از نام خانواده بسیار معروف و ثروتمند ایتالیایی به نام مدیچی گرفته شده است. خاندانی که از قرن ۱۵ تا ۱۸ میلادی در شهر فلورانس حکومت کرده و از قدرت و نفوذ بالایی در ایتالیا برخوردار بوده‌اند.
هر چند دکوراسیون رستوران مدیچی تهران حال و هوایی ایتالیایی ندارد اما در عین سادگی بسیار دنج و زیباست. رنگ‌آمیزی روشن دیوارها و هماهنگی آن‌ها با رنگ میز و صندلی‌ها، خودنمایی گلدان‌های شمعدانی پشت پنجره‌ها، و قاب عکس‌های زیبای نشسته بر دل دیوار همه حکایت از این موضوع دارند. بنابراین میتوان گفت که این رستوران از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. خبر خوش این‌که، امکان برگزاری جشن تولدی خاطره‌انگیز نیز در مدیچی برای شما وجود داشته و حتی می‌توانید کادوی تولدتان را هم از این رستوران دریافت کنید.
منوی رستوران مدیچی، شامل انواع سالاد، پیتزا، پاستا و برگر آن هم با عطر و بویی ایتالیایی است. شش نوع پیش غذا نیز در این رستوران برای شما سرو می‌شود. شاید باور نکنید اما پنیر پیتزا، سس‌ها و پاستاهای خوشمزه و منحصربه‌فرد مدیچی همه از کشور ایتالیا به این رستوران وارد می‌شوند. چیزی که نظیر آن در هیچ جایی از تهران بزرگ دیده نشده است. همچنین، می‌توانید از طعم انواع غذاهای گریل شده مدیچی مانند ماهی سالمون و فیله مینیون نیز لذت ببرید. نکته خوبی که راجع‌به برگرهای این رستوران وجود دارد، نان‌های گرم و تازه آن‌هاست که به وسیله نانوای ماهر و کاردان مدیچی برای شما آماده می‌شوند. در واقع، این موضوع وجه تمایز این برگرها با برگرهای سایر رستوران‌های سطح شهر تهران است.
حتماٌ سورپرایز خواهید شد اگر بدانید که از پاییز ۱۳۹۶ قرار است مدیچی نام کافه رستوران را به خود بگیرد. بنابراین، می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، دسرهای خوشمزه و صبحانه‌های دلچسب ایتالیایی را نیز در کنار این غذاها نوش‌جان کنید. در واقع، رستوران مدیچی تکه‌ای از ایتالیاست. بنابراین حتی برای یک‌بار هم که شده سری به آن جا بزنید. مطمئناٌ از رفتن به این رستوران پشیمان نخواهید شد.
آدرس: تهران، نیاوران، خیابان مقدسی( مژده)، خیابان میری، پلاک ۲۸.
شماره تماس: ۲۲۷۳۸۴۸۱،۲۲۷۳۸۴۸۳ ،۲۲۷۳۸۴۸۴-(۰۲۱ )

رستوران مدیچی تهران 1 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 2 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 3 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 4 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 5 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 6 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 7 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 8 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 9 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 10 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 11 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 12 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران 13 رستوران مدیچی تهران

رستوران مدیچی تهران رستوران مدیچی تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    فضای اروم و پذیرایی خوب غذاهای خوشمزه

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *