جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران لوپه تو تهران

تاریخ بروزرسانی :
۸ شهریور ۱۳۹۶

ونک محله‌ای مدرن است که در شمال غربی تهران بزرگ قرار دارد. در این محله تا چشم کار می‌کند برج‌های تجاری، مراکز خرید لوکس و ساختمان‌های سر به فلک کشیده دیده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که واژه ونک به معنای درخت کوچک می‌باشد. خیابان شیخ بهایی یکی از خیابان‌های این محله، پر است از ساختمان‌های مختلف اداری، پاساژهای کوچک و بزرگ و آژانس‌های تبلیغاتی که در سرتاسر این خیابان بزرگ گسترده شده‌اند. در این میان، کافه و رستوران‌های زیادی هم در دل این خیابان مشهور به چشم می‌خورند. شاید یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن شادترین و دلچسب‌ترین لحظات برای افرادی که از کار روزمره حسابی خسته‌اند. یکی از این رستوران‌ها، رستورانی ۵ ستاره و باسابقه به نام لوپه‌تو است. خانم صدیقه کنی با کمک همسر محترمشان جناب آقای احمد سعید، این رستوران را در سال ۱۳۷۶ یعنی چیزی حدود ۲۰ سال پیش در این خیابان راه‌اندازی کردند. زمانی که خانم کنی در کافی شاپ هتلی قدیمی در ایالات متحده کار می کرد، ایده تأسیس این رستوران در ذهنش شکل گرفت. البته ایشان حدود ۱۰ سالی هم در هتل‌های هایت و شرایتون آمریکا مشغول به کار بوده و از سرآشپز های بزرگ و معروفی مانند ولفگانگ پاک چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند.
رستوران لوپه‌تو با ظرفیتی برابر با ۳۲ نفر آماده پذیرایی از هم‌وطنان عزیز تهرانی است. فضای دنج و آرام این رستوران با دکوراسیونی ساده اما زیبا و دلنشین نوید سپری کردن روزی شاد را به شما می‌دهد. میز و صندلی‌های شیک و راحت، هماهنگی رنگ های وسایل به کار رفته در رستوران و گل‌های شاداب روی میزها این ادعا را اثبات می‌کنند.
منوی اولیه لوپه‌تو شامل ۱۵ غذای اصلی یعنی انواع غذاهای دریایی و استیک‌ها و ۵ پیش غذای عالی شامل خاویار و سالاد بود. اما بعد از گذشت مدتی و به پیشنهاد مشتریان پاستا، نودل، غذاهای گیاهی و چینی را نیز به لیست غذاها اضافه کرد. اکنون ۱۱ پیش‌غذای متنوع، ۷ نوع سالاد و ۳۰ غذای اصلی را در منوی پر و پیمان این رستوران می‌بینید. رمز خوشمزگی و سالم بودن غذاهای لوپه‌تو طبخ کوتاه مدت آن‌ها بدون استفاده از افزودنی‌های مختلف است. غذاهای این رستوران بر روی آتش گریل شده و سبزیجات هم بخار‌پز می‌شوند. در واقع شما غذایی را در لوپه‌تو نوش‌جان می‌کنید که هیچ کالری اضافی ندارد. پس نگران اضافه وزن خود نباشید. پاستا‌ها و استیک‌های فوق‌العاده لذیذ لوپه‌تو واقعاٌ ارزش امتحان کردن را دارند. همچنین، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرهای خانگی و قهوه هایی با بهترین عطر و طعم را نیز می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. مرغ لیمویی، سالاد سزار و شاه میگوی کبابی جزء بهترین غذاهای لوپه‌تو و از پیشنهادات پرسنل به مهمانان می‌باشند. صبحانه‌های عالی این رستوران مخصوصاٌ ناچوز و اسکرامبل را از دست ندهید. شروع صبحی تازه و دل‌انگیز با سرو این صبحانه های استثنایی واقعاٌ انرژی روزمره شما را تأمین می‌کند.
حضور روزانه و مستمر خانم کنی در رستوران و نظارت مستقیم ایشان بر فعالیت پرسنل، حفظ کیفیت بالای غذاها و توجه به نظرات مردم از عوامل پیشرفت و موفقیت روزافزون این رستوران در شهر تهران هستند. هدف این بانوی بزرگوار، دیدن لبخند رضایت بر چهره مشتریان و برآوردن انتظارات آن‌ها از یک رستوران خوب است. با رفتن به این رستوران شبی خوش و خاطره‌انگیز را برای خود و خانواده محترمتان رقم زده و مطمئن باشید که بهترین ها در انتظار شماست.
آدرس: تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، نبش خیابان صائب تبریزی، برج صبا.
شماره تماس: ۸۰-۸۸۰۵۴۳۷۸-(۰۲۱)

رستوران لوپه تو تهران 1 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 2 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 3 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 4 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 5 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 6 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 7 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 8 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 9 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 10 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 11 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران 12 رستوران لوپه تو تهران

رستوران لوپه تو تهران رستوران لوپه تو تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    یک رستوران ۵ ستاره..یه پیش غذای قارچ داره عالیه حرف نداره

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد