جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران لبخند تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مهر ۱۳۹۶

رستوران لبخند تهران ، یکی از بهترین رستوران‌ها در منطقه پاسداران این شهر بوده که طرفداران خاص خودش را در میان اهالی دارد. وجه مشخصه این رستوران با سایر رستوران‌های سطح شهر یک شرط عجیب اما جالب برای ورود به آن است. بله درست شنیدید. ورود به این رستوران منوط به یک لبخند است. شاید به عقیده کارکنان رستوران لبخند، این‌گونه همه غم‌هایتان را پشت در جا گذاشته و با دلی شاد وارد می‌شوید. صاحب رستوران لبخند، مردی بسیار صمیمی و شوخ‌طبع بوده که رابطه خانوادگی قدیمی با صاحبان رستوران‌های مشهوری مثل طریقت، تهران برگر و زمرد دارد. این‌گونه که معلوم است، رستوران‌داری در خانواده‌شان مرسوم می‌باشد. با وارد شدن به لبخند و بالا رفتن از چند پله به سالنی با دکوراسیون و تمی قرمز رنگ می‌رسید که با فضای دلنشین و آرام‌بخشش پذیرای شما با بهترین غذاهاست. لامپ‌هایی با اشکال عجیب و غریب توجه شما را در این رستوران به خود جلب می‌کند. شاید باور نکنید اما این لامپ‌ها مربوط به سی، چهل و حتی تعدادی از آن‌ها ۹۸ سال پیش می‌باشند. با نگاه به این لامپ‌ها با سیم‌کشی قرمز‌رنگشان، متوجه سلیقه خوب طراح آن‌ها می‌شوید.
مهم‌ترین غذاهای منوی رستوران لبخند تهران، مرغ سوخاری است. آن هم مرغ سوخاری‌هایی که در کل پایتخت نظیر ندارند. ادویه‌ها و سس‌های دست‌ساز استفاده شده در تهیه این غذا‌ و طعمی عالی و تازه بدون هیچ بوی ضخمی در مرغ‌ها مهر تأییدی بر این ادعا هستند. هیجان‌انگیزتر این‌که، در کنار این مرغ سوخاری‌های لذیذ با سیب‌زمینی سرخ‌کرده و سالاد کلم نیز از شما پذیرایی می‌شود. مطمئناٌ با خوردن اولین لقمه از این غذا، تبحر و هنر آشپزش را تحسین می‌کنید. به قول معروف مشتریان برای خوردن این مرغ سوخاری‌ها سر و دست می‌شکنند. خبر خوش این‌که، در رستوران لبخند می‌توانید از طعم انواع پیتزاهای معروف و نازک ایتالیایی پخته شده در تنوری مخصوص نیز نهایت لذت را ببرید. بهترین و خوشمزه‌ترین پیتزاهای این رستوران را می‌توان پیتزای مارگاریتا، فیلادلفیا با ریحان و گوشت گوساله و پیتزا گوشت با سس بیانز دانست.
از همه این‌ها که بگذریم، از ساندویچ مرغ خانگی لبخند نمی‌توان غافل شد. عطر‌و‌طعم این ساندویچ پخته شده در سس کره که همراه با نان باگت و آب مرغ طعمی دلنشین‌تر پیدا می‌کند را هرگز فراموش نخواهید کرد. در واقع، مزه این ساندویچ لذیذ غذاهای معرکه مادربزرگتان را در ذهنتان تداعی می‌کند. حال می‌رسیم به پاستاهای خوشمزه رستوران لبخند که پاستا کاسترول آلفردو در میان آن‌ها واقعاٌ چیز دیگری است. سالاد مخصوص لبخند با ترکیبی از گردو، کاهو و سسی معرکه بسیار هوس‌انگیز می باشد. لازم به ذکر است که در این رستوران برخلاف سایر رستوران‌های دیگر که از ظرف‌های یک بار مصرف استفاده می‌شود، چه مرغ سوخاری و چه غذاهای دیگر را در ظروف چینی شیک و زیبایی میل می‌فرمایید. همان‌طور که با لبخند وارد این رستوران بی‌نظیر می‌شوید با لبخندی از رضایت که ماحصل خوردن بهترین غذاهاست رستوران را ترک می‌کنید.
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، بعد از چهارراه پاسداران، کوچه عابدینی‌زاده، پلاک ۸.
شماره تماس: ۲۲۵۸۰۵۹۴،۲۲۵۷۴۸۷۰ -(۰۲۱ )

رستوران لبخند تهران 1 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 2 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 3 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 4 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 5 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 6 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 7 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 8 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران 9 رستوران لبخند تهران

رستوران لبخند تهران رستوران لبخند تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *