رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

رستوران لارا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران لارا تهران در هتل چهار ستاره سیمرغ با تنوع بی نظیر از غذاهای لذیذ و خوشمزه و دکوراسیونی شیک و بی نظیر با هارمونی رنگ های شاد، بهترین گزینه برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی شماست تا اوقاتی خوش را کنار عزیزانتان سپری کنید. رستوران لارا در هتل چهار ستاره سیمرغ جزو رستوران های لوکس تهران با محیطی دنج و آرام با غذاهای خوشمزه و وسوسه انگیز واقع در خیابان ولیعصر است.این رستوران با فضایی زیبا و دکوراسیونی متفاوت قطعا برای شما خاطره انگیز خواهد شد.این فرصت استثنایی را به سادگی از دست ندهید.
ظرفیت این رستوران بی نظیر : ۳۰۰ نفر می باشد.
با افطاری کم نظیر هتل سیمرغ هر چه دوست دارید و هر چقدر که دوست دارید نوش جان کنید
مسیری سریع، آسان و خوشمزه برای نوش جان کردن یک غذای لذیذ یک ویژگی منحصر به فرد در این رستوران می باشد که به خود اختصاص داده است.
ضیافتی شاهانه در رستوران لارا تهران در محیطی با دکوراسیونی زیبا و شیک با ترکیب رنگ های بی نظیر در کنار عزیزانتان داشته باشید. و خاطره ای زیبا برای خودتان ثبت کنید.
شماره تلفن هتل چهار ستاره سیمرغ: ۰۹۱۲۱۱۳۴۲۸۵
آدرس: خیابان ولیعصر بالاتر از سه راه بهشتی نرسیده به پارک ساعی نبش کوچه دلبسته

رستوران لارا تهران رستوران لارا تهران

رستوران لارا تهران رستوران لارا تهران

رستوران لارا تهران رستوران لارا تهران

رستوران لارا تهران رستوران لارا تهران

           
 

نظر کاربران :

  • کامران فاضلی

    یکی از رستوران هاییه که منوی تقریبا کاملی داره و نسبتا همه سلیقه ها رو راضی میکنه. هم غذا های ایرانیش و هم غذا های دیگه از کیفیت بالایی برخوردار بود.

    ۴ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودي

    غذا و سالاد و سرویس خوب بود ولی قلیان نداشت ، خوب بود دوسش داشتم البته فضاش کوچیکه. تقریبا جزء زیباترین فضاهای باز تهران كه میشه تجربه كرد، پرسنل بسیار مودب هستند ولی كلاس كاری این فضا نیازمند حرفه ای بودن هم می‌باشد، با توجه معروف بودن این رستوران فقط میتونم بگم دید خیلی خوبی داشت ولی برای صرف صبحانه نسبت به جاهای دیگر بیخودی گران هست. دکوراسیون جالب و چشم انداز فوق العاده. اما منو صبحانه بسیار محدود و قیمت نسبت به کیفیت بسیار بالا. سوپ عالی و یه کم تند، سالاد فوق العاده با اون سس خوشمزش، محیط بسیار زیبا و لوکسی داشت، طعم موهیتو عالی بود و من برگر اورجینال خوردم که خیلی خوب بود. طعم غذاها عالی بود ،کباب اربیل و کباب مصریش که هر دوتاشونو در کشور عراق و اردن تجربه کرده بودم هیچ فرقی باهم نداشتن، کباب لوله ای اربیل، دمنوش آویشن و عسل، چای مراکشی و باقلوا بود.سالاد خوشمزه ولی حجمش کم بود.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *