جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران فودبوتیک تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ مهر ۱۳۹۶

رستوران فود بوتیک تهران ، از جمله بهترین و موفق‌ترین رستوران‌ها در دل منطقه تجریش است. رستورانی که در مجتمعی لوکس به نام موبایل و کامپیوتر شمرون جای دارد. جالب اینجاست که ظاهر و حال و هوای محیط رستوران، بی‌شباهت به فضای پاساژ نیست. باید بگوییم که رستوران فود بوتیک، از ابتدای آبان سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده است. جایی که با سرو غذاهای فرنگی متنوع و خوشمزه جای خود را در میان اهالی منطقه و کسبه پاساژ باز کرده است. چیزی که در بدو ورود به این رستوران نظر شما را به خود جلب می‌کند، حفظ ظاهر بنای اصلی در طراحی محیط می‌باشد. به‌عنوان مثال، می‌توانید عرشه فولادی مورد استفاده در سقف در ابتدای ساخت رستوران را ببینید. چون روی آن را عمدأ به خاطر ایجاد محیطی خلاقانه و متفاوت نپوشانده‌اند. وجود لوله روی سقف این رستوران نیز از دیگر ایده های جالب به کار گرفته شده در طراحی دکوراسیون فود بوتیک است.
منوی متنوع این رستوران انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش روی شما عزیزان قرار می‌دهد. میگو اسکمپی یکی از گزینه‌های موجود در منو بوده که با عطر و طعم دلپذیر خود از مشتریان دلبری می‌کند. ۲۵۰ گرم شاه میگوی تفت داده شده همراه با چند نوع سبزی و کره این غذا را در ردیف بهترین غذاهای فود بوتیک قرار می‌دهد. سه نوع استیک خوشمزه و فوق‌العاده به نام‌های استیک مرغ، کلاسیک و ماتیلا نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. پنیر گودا، ۲۵۰ گرم گوشت فیله و سبزی تازه به اضافه خمیر یوفکا طعمی عالی را برایتان به ارمغان می‌آورد.
پاستا، اسپرینگ رول، پیتزا و لازانیا از دیگر غذاهای محبوب این رستوران دوست‌داشتنی به شمار می‌روند. اسپرینگ رول به‌عنوان پیش‌غذایی رژیمی در رستوران فود بوتیک از ترکیب خمیر یوفکا به همراه سبزیجات معطر تفت داده شده تشکیل شده است. فینگر‌فودهای فود بوتیک نیز با قیمتی در حدود ۲۵۰۰ تومان برایتان سرو می‌شود. چیدمان غذاهای فود بوتیک، در نوع خود جالب بوده و به وضوح دقت به کار رفته در خاص و متفاوت شدن آن‌ها را می‌بینید. یکی از ایده‌های خوب و زیبای دیزاین این خوردنی‌های خوشمزه وجود پنبه آتش زده شده در گوشه بشقاب غذاهاست.
خبر خوش این‌که، سرویس بیرون‌بر رستوران فود بوتیک تهران در کل منطقه رایگان می‌باشد. درصورتی‌که با وسیله نقلیه به این رستوران تشریف می‌برید، پارکینگ ۵ طبقه پاساژ شمرون در اختیار شماست. هر چند مدت کوتاهی از افتتاح رستوران فود بوتیک می‌گذرد، اما این مکان دنج و آرام با فضایی متفاوت و خاص طرفداران بسیاری در میان تهران‌نشینان دارد.
آدرس: تهران، تجریش، به سمت نیاوران، خیابان دزاشیب، قبل از سه راه عمار، مجتمع شمرون، طبقه منفی یک.
شماره تماس: ۲۶۴۵۹۴۹۶-(۰۲۱ )

رستوران فودبوتیک تهران 1 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 2 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 3 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 4 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 5 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 6 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 7 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 8 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران 9 رستوران فودبوتیک تهران

رستوران فودبوتیک تهران رستوران فودبوتیک تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • علی طاهرخانچی

    فضای تمیز و شیکی داره و کیفیت غذاهاش خوب نیست ولی بستنی و آب میوه ها خوبی داره

    ۱۰ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *