جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران عمارت لواسان

تاریخ بروزرسانی :
۴ مهر ۱۳۹۶

رستوران عمارت لواسان ، یکی از بهترین و مجلل‌ترین رستوران‌های این منطقه می‌باشد. لواسان در جایگاه گران قیمت‌ترین و امن‌ترین شهرهای ایران بوده و در بین مردم تهران و اطراف به عنوان ناحیه‌ای خوش آب و هوا با مناظر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده شناخته می‌شود. با این اوصاف، هم‌وطنان عزیز تهرانی و مسافران بسیاری این خطه را برای تفریح و گردش و گذراندن لحظاتی شاد به سایر مناطق ترجیح می‌دهند. وجود رستوران‌ها و کافه‌ها نیز مزید بر علت شده و از دیگر عوامل جذب مردم به این منطقه به شمار می‌روند. پاتوق‌هایی که می‌توانند برای رفع خستگی و گرفتن آرامش از بهترین گزینه‌ها برای شما عزیزان باشند.
رستوران عمارت لواسان، نیز یکی از آن‌هاست. جایی که با داشتن فضایی دنج و آرام و غذاهایی باکیفیت بسیار بالا مشتریان خاص خودش را دارد. از ویژگی‌های مثبت این رستوران، پذیرایی ویژه از مهمانان در ایام ماه مبارک رمضان آن هم در فضایی باز و دل‌انگیز می‌باشد. نشستن در محیطی سرشار از زیبایی و نوش‌جان کردن غذایی باب میل آن هم در شهری مانند لواسان انسان را سر ذوق آورده و واقعا لذت‌بخش است. راستش را بخواهید، مهمانی‌های ماه رمضان عمارت از بهترین‌ها در میان مردم بوده و بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.
نمای بیرونی این رستوران، واقعاٌ زیبا و خیره‌کننده بوده و با گل‌های شاداب و رنگی کنار نرده‌های چوبی در ورودی این زیبایی کامل‌تر می‌شود. در مورد دکوراسیون داخلی عمارت، باید بگوییم که چیدمان مناسب میز و صندلی‌هایی با طراحی سنتی در فضایی بزرگ و پنجره‌هایی رنگی جذابیت خاصی به این محیط بخشیده است. حتی می‌توانید از فضای باز رستوران نیز استفاده کنید. وجود تخت‌های چوبی در این حیاط، صفای خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها را در ذهن تداعی می‌کند. گفتنی است که از افتخارات رستوران عمارت، دریافت جوایزی متعدد به خاطر معماری و طراحی منحصربه‌فرد و بی‌مانند آن می‌باشد. باید بگوییم که ظرفیت این رستوران در حدود ۲۰۰ نفر بوده و بنابراین هیچ نگرانی بابت کمبود جا و منتظر ماندن برای خالی شدن صندلی‌ها ندارید. علاوه بر این، سالنی مجزا با ۲۰ نفر گنجایش نیز برای اجرای مراسم‌های خصوصی در این مکان در نظر گرفته شده است. دکور و طراحی این سالن، به مانند سایر بخش‌ها بسیار عالی بوده و جای هیچ‌گونه حرفی ندارد.
از همه این‌ها که بگذریم، منوی کامل و خوب این رستوران سخت‌پسندترین سلیقه‌ها را نیز راضی می‌کند. صرف حلیم، شله زرد، سوپ و انواع آش‌ها به همراه کره، مربا، پنیر، شیک نوتلا، زولبیا بامیه و سایر خوراکی‌ها به عنوان افطاری خوشمزه ماه مبارک رمضان در عمارت واقعاٌ لطف دیگری دارد. نوشیدنی‌های گوارا و خنکی همچون شربت زعفران، شربت سکنجبین و دوغ این رستوران ارزش امتحان کردن را دارند. پیش غذاهای رستوران عمارت شامل ماست و خیار، ماست بادمجان و سیر ترشی بسیار وسوسه‌انگیز هستند. حتی می‌توانید از عطر و طعم بی‌نظیر نان‌های تازه‌ای که در نانوایی عمارت طبخ می‌شوند نیز نهایت لذت را ببرید.
رستوران عمارت از آن دسته از رستوران‌هایی است که به جرأت می‌توان گفت اولین تجربه رفتنتان به آن مسلماٌ آخرین بار نیست. همه چیز از دکوراسیون گرفته تا کیفیت غذاها به اندازه‌ای در این رستوران عالی است که شما را بارها و بارها به سمت خود می‌کشاند. پس فرصت را از دست نداده و در سفر خود به لواسانات سری هم به عمارت بزنید.
آدرس: لواسان، میدان بسیج، بسمت جاده افجه، کیلومتر ۵/۲، پلاک ۶۵.
شماره تماس: ۲۶۵۶۰۵۹۹- (۰۲۱)

رستوران عمارت لواسان 1 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 2 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 3 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 4 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 5 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 6 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 7 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 8 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 9 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 10 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 11 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 12 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 13 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان 14 رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان رستوران عمارت لواسان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 4 میانگین: 1.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *