رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ خرداد ۱۳۹۷

رستوران زوفا تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران زوفا تهران در نزدیکی کتابخانه ملی در اتوبان حقانی واقع شده شده و ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر را دارا می باشد . این رستوران دارای دو فضای باز و بسته می باشد . همچنین انواع غذاهای ایرانی در زوفا تهران با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه می شود و تمامی استانداردهای بهداشتی در رستوران آرتا رعایت می شود. رستوران زوفا تهران مکانی مناسب برای دعوت مهمانان شما و یا یک دورهمی خانوادگی است
رستوران زوفا در اتوبان حقانی تهران قرار گرفته است و با یک پذیرایی گرم و لذت بخش لحظاتی متفاوت تر از همیشه را برای شما رقم می زند. این رستوران با محیطی آرام و زیبا مناسب برای داشتن روزی خوش با آشنایان و دوستان می باشد. پس بدون هیچ معطلی و در اولین فرصت، زمانی را برای رفتن به این رستوران ، در نظر بگیرید. و زمانی را به دور از استرس و درگیرهای روزانه با آرامش در کنار دوستان خود سپری کنید .
در رستوران زوفا ، آرامشی بی انتها را کنار عزیزانتان تجربه کنید. خوشمزه ترین خاطرات خود را در رستوران زوفا تهران در محیطی دنج و آرام ثبت کنید. این رستوران مناسب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی شما می باشد.
منوی افطار شامل آش رشته یا سوپ، نان، پنیر، خرما، گردو، سبزی خوردن، کره، مربا،زولبیا، بامیه، چای، نبات، و آب معدنی است. که یکی از متنوع ترین منوهای افطار را به خود اختصاص داده است.
روزهای سرویس‌دهی: مراجعه با هماهنگی
شماره تلفن رستوران زوفا: ۲۲۶۶۶۴۴
آدرس: اتوبان حقانی – بعد از کتابخانه ملی -جنب روگذر شهید همت غرب – هتل بزگ ارم

رستوران زوفا تهران رستوران زوفا تهران

رستوران زوفا تهران رستوران زوفا تهران

رستوران زوفا تهران رستوران زوفا تهران

رستوران زوفا تهران رستوران زوفا تهران

           
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    فضای بیرون رستوران خیلی بهتر از فضای داخل بود.صندلی های بیرون خیلی راحت تر هستن.کیفیت غذا هم از ۱۰ نمره ۹ رو میدم

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    کیفیت غذا افتضاح بود. انگار غذاهای مونده رو گرم کرده بودن حجم برنج خیلی کم بود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    خیییلیی عالی بود. رفتار پرسنل بسیار محترمانه غذا فوق العاده خوشمزه و تازه فضا دلنشین حتما امتحان کنید. سلام کیفیت غذا عالی,برخورد عالی٬دسترسی خوب٬محل پذیرایی شیک در کل عالی بود. بد نبود . رفتار پرسنل عالی . غذاها خوب . اما خیلی خلوت بود و کمی دلگیر شدم . طراحی سالن میتونست کمی دلباز تر باشه .

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود

    این سومین باری بود که ما واسه پذیرایی مهمونامون ازاین رستوران استفاده کردیم و میتونم بگم همه چی عالی بود هم کیفیت غذا هم نحوه برخورد پرسنل و هم فضای زیباش؛ حجم غذا، طعم و کیفیت و برخورد پرسنل عالی بود واقعا. به همه توصیه میکنم حتما یک بار امتحان کنید؛

    ۲۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *