جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران زوفا تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۵ خرداد ۱۳۹۷

رستوران زوفا تهران در نزدیکی کتابخانه ملی در اتوبان حقانی واقع شده شده و ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر را دارا می باشد . این رستوران دارای دو فضای باز و بسته می باشد . همچنین انواع غذاهای ایرانی در زوفا تهران با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد اولیه تازه تهیه می شود و تمامی استانداردهای بهداشتی در رستوران آرتا رعایت می شود. رستوران زوفا تهران مکانی مناسب برای دعوت مهمانان شما و یا یک دورهمی خانوادگی است
رستوران زوفا در اتوبان حقانی تهران قرار گرفته است و با یک پذیرایی گرم و لذت بخش لحظاتی متفاوت تر از همیشه را برای شما رقم می زند. این رستوران با محیطی آرام و زیبا مناسب برای داشتن روزی خوش با آشنایان و دوستان می باشد. پس بدون هیچ معطلی و در اولین فرصت، زمانی را برای رفتن به این رستوران ، در نظر بگیرید. و زمانی را به دور از استرس و درگیرهای روزانه با آرامش در کنار دوستان خود سپری کنید .
در رستوران زوفا ، آرامشی بی انتها را کنار عزیزانتان تجربه کنید. خوشمزه ترین خاطرات خود را در رستوران زوفا تهران در محیطی دنج و آرام ثبت کنید. این رستوران مناسب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی شما می باشد.
منوی افطار شامل آش رشته یا سوپ، نان، پنیر، خرما، گردو، سبزی خوردن، کره، مربا،زولبیا، بامیه، چای، نبات، و آب معدنی است. که یکی از متنوع ترین منوهای افطار را به خود اختصاص داده است.
روزهای سرویس‌دهی: مراجعه با هماهنگی
شماره تلفن رستوران زوفا: ۲۲۶۶۶۴۴
آدرس: اتوبان حقانی – بعد از کتابخانه ملی -جنب روگذر شهید همت غرب – هتل بزگ ارم

 زوفا 3 2 رستوران زوفا تهران

 زوفا1 0 رستوران زوفا تهران

 زوفا 4 3 رستوران زوفا تهران

 زوفا 2 1 رستوران زوفا تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • الهام حاجی زاده

    فضای بیرون رستوران خیلی بهتر از فضای داخل بود.صندلی های بیرون خیلی راحت تر هستن.کیفیت غذا هم از ۱۰ نمره ۹ رو میدم

    ۳ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    کیفیت غذا افتضاح بود. انگار غذاهای مونده رو گرم کرده بودن حجم برنج خیلی کم بود

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود مسعودی

    خیییلیی عالی بود. رفتار پرسنل بسیار محترمانه غذا فوق العاده خوشمزه و تازه فضا دلنشین حتما امتحان کنید. سلام کیفیت غذا عالی,برخورد عالی٬دسترسی خوب٬محل پذیرایی شیک در کل عالی بود. بد نبود . رفتار پرسنل عالی . غذاها خوب . اما خیلی خلوت بود و کمی دلگیر شدم . طراحی سالن میتونست کمی دلباز تر باشه .

    ۸ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • داود

    این سومین باری بود که ما واسه پذیرایی مهمونامون ازاین رستوران استفاده کردیم و میتونم بگم همه چی عالی بود هم کیفیت غذا هم نحوه برخورد پرسنل و هم فضای زیباش؛ حجم غذا، طعم و کیفیت و برخورد پرسنل عالی بود واقعا. به همه توصیه میکنم حتما یک بار امتحان کنید؛

    ۲۰ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد