رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳ مهر ۱۳۹۶

رستوران رندی تهران

لینک این مطلب کپی شد!

رستوران رندی تهران، از جمله بهترین رستوران‌ها در خیابان سهروردی این شهر می‌باشد. خیابانی در منطقه ۷ شهرداری تهران که از محدوده پل سید خندان در شمال شهر آغاز و به خیابان بهار شیراز در باغ صبا محدود می‌شود. باید بگوییم که این خیابان به نام فیلسوف و متفکر بزرگ و مشهور ایرانی شهاب الدین یحیی سهروردی مزین شده است. شاید بتوان گفت که در میان کافه‌ها و رستوران‌های این خیابان، رستوران رندی با ارائه غذاهای باکیفیت و اصیل ایران زمین جایگاه ویژه‌ای در میان رستوران‌گردان پیدا کرده و به مانند نگینی در این منطقه می‌درخشد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که کلمه رندی در زبان اهالی شرق استان مازندران معنای ته‌دیگ می‌دهد.
با ورود به رستوران زندی تهران، میز و صندلی‌هایی در اشکال زیبا و جالب، بشقاب‌های خوش نقش و نگار که در دل دیوارها جا خوش کرده‌اند و رنگ سفید دیوارهای آجری نظر شما را به خود جلب می‌کنند. در مجموع، رستوران رندی با فراهم آوردن محیطی آرامش‌بخش و دنج در دو طبقه تمام سعی خود را برای جلب رضایت مشتریان و بی‌همتا بودن کرده است. مسئولین این رستوران، حتی برای سرگرم بودن شما هم قبل از آماده شدن سفارشتان به فکر چاره‌ای افتاده و این مشکل را با گذاشتن وسایل بازی همچون کریدور و لومپوس تا حدودی حل کرده‌اند. یکی از تفاوت‌های بارز این رستوران با رستوران‌های دیگر، پذیرایی از مهمانان با نوشیدنی خوش‌آمدگویی است. این نوشیدنی، به اقتضای فصل تغییر کرده و شربت خنک و گوارای فصل تابستان جای خود را به یک فنجان چای داغ در زمستان سرد می‌دهد.
منوی رستوران رندی تهران، با غذاهای ایرانی نام‌آشنایی همچون لوبیا پلو به همراه سالاد شیرازی، پلو کباب تابه‌ای، قرمه سبزی و خورشت بیچ بیچ ذائقه سخت‌پسند ایرانی را هدف گرفته است. ذائقه‌ای که غذاهای اصیل ایرانی را به انواع فست‌فود و غذاهای فرنگی ترجیح می‌دهد. در برخی از روزهای هفته، می‌توانید از عطر و طعم فسنجان لذیذ و دلچسب رستوران رندی که با ران مرغ طبخ می‌شود نهایت لذت را ببرید. چیدمان فوق‌العاده غذاهای این رستوران، اشتهای هر کسی را به چشیدن آن‌ها برمی‌انگیزد.
خبر خوش این‌که، در روزهای تعطیل بهترین آبگوشت‌ها در رستوران رندی در انتظار شماست. این رستوران، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با سرو صبحانه‌ای عالی و دلچسب از شما پذیرایی می‌کند. به جرأت می‌توان گفت که نظیر صبحانه آذربایجانی رندی را در هیچ رستوران دیگری پیدا نمی‌کنید. این صبحانه، شامل عسل، نان، چای و خامه مخصوص و بسیار خوشمزه‌ای است که با خوردن آن انرژی لازم برای یک روز پر کار کاری را بدست می‌آورید. طعم نوشیدنی‌های این رستوران، همچون شربت سکنجبین و خیار، شربت آبلیمو و نعناع، دوغ محلی و شربت گل‌سرخ را هرگز فراموش نمی‌کنید.
به شما مژده می‌دهیم که رستوران رندی در مناسبت‌هایی خاص همچون شب یلدا مراسم‌های ویژه‌ای را با اجرای بهترین و شادترین برنامه‌ها برای شما برگزار می‌کند. با شرکت در این جشن‌ها، شبی خوش و به‌یاد‌ماندنی را در کنار اعضاء خانواده برای خود رقم بزنید. به خاطر اهمیت صاحبان رستوران رندی تهران به نظرات مشتریان در رابطه با پیشرفت در کار، دفتر یادگاری نیز برای ثبت دیدگاه‌های سازنده آن‌ها در این رستوران وجود دارد. حتی می‌توان در میان نظرات مهمانان یادداشت‌هایی را از افراد مشهور و هنرمند کشورمان در این دفتر دید.
آدرس: تهران، خیابان سهروردی، خیابان خرمشهر، خیابان عشقیار، میدان نیلوفر، نبش کوچه هفتم، شماره ۹.
شماره تماس: ۸۸۷۵۹۵۳۸-(۰۲۱ )

-رندی-تهران-1 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-2 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-3 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-4 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-5 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-6 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-7 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-8 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-9 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-10 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-11 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-12 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-13 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-14 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-16 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران-17 رستوران رندی تهران

-رندی-تهران رستوران رندی تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    کیفیت غذا عالی و البته برخورد پرسنل نیز عالی و محیطی خوب برای غذا خوردن بیرون از منزل

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *