جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران تشریفات مشهد

تاریخ بروزرسانی :
۳ آذر ۱۳۹۶

سیری در ایران امروز شما را در یک ظهر پاییزی به یک رستوران ییلاقی زیبایی دارای امکانات کافی شاپ، کافه سنتی و هفت دیس هر کدام چهار نوع غذا برای اولین بار در ایران برای هر نفر می برد. در صورتی که از ۲۴ ساعت قبل رزرو کنید، رستوران تشریفات با دسته گل و متن خیر مقدم به استقبال شما خواهد آمد. همچنین با سرو آبمیوه در بدو ورود و سرو چای که از سوی مدیریت اهدا می گردد پذیرایی می شوید.
یکی ازبهترین رستوران های مشهددر طرقبه، رستوران تشریفات است که در نزدیکی جاغرق واقع شده است. واز نظر فضا سازی و طراحی محیط به عنوان یک جاذبه توریستی منحصر به فرد در شرق کشور معرفی شده است.فضای این رستوران که از رستوران های خوب مشهد محسوب می شود، بسیار زیبا طراحی شده است، آلاچیق های با طراحی منحصر به فرد، محیط گرم و صمیمی، پرسنل حرفه ای و سرو انواع غذاهای ایرانی و بین المللی و گفتنی است که شیشلیک این رستوران بسیار لذیذ و زبانزد است یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران این است که شما می توانید هر فصلی به آنجا رفته و از فضای زیبای آن لذت ببرید.
منوی غذایی این رستوران شامل شیشلیک، جوجه، لقمه، برگ و …غذاهایدریاییهمچونمیگو،مرغابیوکبک می باشد.
از ویژگی های دیگر رستوران وجود پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰۰ ماشین می باشد. دیگر نگران امنیت ماشینتان نباشید، مخصوصا در منطقه طرقبه که ترافیک زیاد است و جای پارک به سختی پیدا می شود.
با تیم سیری در ایران وارد محیط رستوران می شویم، دیزاین و طراحی خاص با فضای سبز کاملا رویایی و زیبا که وصف کردنش را سخت می کند. این رستوران ۱۴ آلاچیق با معماری متفاوت دارد. لمکده و کافی شاپ و سالن های بسیار زیبای این رستوران به یادماندنی است. تخت های رستوران در فضای شیشه ای با پذیرایی ژاپنی و تختهایدرفضایبازمیاندرختانزیباوسرسبز، همچنین آبشارها و مناظر چشم نواز و دل انگیز روحتان را نوازش می دهد.
آدرس : مشهد.طرقبه ، ۵۰۰متر مانده به جاغرق ، سمت چپ ، مجموعه پذیرایی تشریفات
ساعت کاری: ۱۲ ظهر الی ۱۲ شب
تلفن: ۵۱۳۳۳۸۳۵۳۴

رستوران تشریفات مشهد رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد1 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد2 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد3 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد4 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد6 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد7 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد8 رستوران تشریفات مشهد

رستوران تشریفات مشهد9 رستوران تشریفات مشهد

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 4]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *