جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران انرژی کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ آبان ۱۳۹۶

رستوران انرژی یکی از بزرگترین و نزدیکترین رستوران های کنار دریا با موزیک زنده است که با ظرفیت ۵۰۰ نفر در اسکله تفریحی قدیم بعد از سالن همایش ها قرار گرفته و با برنامه های شاد و مفرح همچو Dj شو و استنداپ کمدی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز و کیشوندان گرامی می باشد .

آدرس : اسکله تفریحی قدیم -نوار ساحلی بعد از سالن همایش

رستوران انرژی رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی1 رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی2 رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی3 رستوران انرژی کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • پریسا دانش

    قیمتها دوبرابر بقیه جاهای مشابه! بدر ورود۳۵ تومان میگیرن که از مبلغ غذاها کم میشه اما قیمت غذاها فضایی! از ۸۰هزارتومان کمتر نداشتن ،کیفیت بسیار پایین،مرغ بو‌میداد ،پیتزا شور بود ..موسیقی هم که کلا یه نفر بود ارگ میزد و یک ربع دقیقه شاید،فضاش خیلی کم‌نور و دلگیر و بزرگ البته دو سه تا میز بیشتر پر نبود! جلوی رستوران هم اصلا تاکسی نیست.صندوقدار هم اصلا برخورد مناسبی نداشت! فضای گرم ! اصلا هرچی از بدی این رستوران بگم کم گفتم،بار اول و اخر بود که اینجا میرفتیم ،امیدوارم رسیدگی بشه به نفع خودشونن حیفه فضای به این بزرگی هیچکس نبود!

    ۲۹ شهریور, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • الهام حاجی زاده

    این رستوران از نظر کیفیت غذا و پرسنل وضعیت مناسبی نداره و خیلی بد هست.پرسنل انگاری از پشت کوه اومدن و ادب ندارن.فقط مانورش روی موزیک زنده شبانش هست.دلیل شلوغ بودن این رستوران راننده های تاکسی هستن که مسافراشون رو میارن به این رستوران و به ماسفرا اینجا رو یک رستوران خوب معرفی میکنن و خودشون پورسانت میگیرن از مدیر رستوران

    ۹ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • حسین

    این رستوران از هر لحاظ بگی وضعیتش افتضاحه چه از لحاظ بهداشتی ، چه بو گند جوی اطرافش که حال آدم به هم می زنه ، چه از نظر سرویس دهی و ارائه خدمات که مشتری دو ساعت باید منتظر غذا بمونه ، بر خورد نامناسب مدیران رستوران که از همش بدتره ، و گران بودن غذاهاش که خیلی بالاست و غذاش که از نظر کیفیت افتضاحه و چه از نظر اجرای برنامه شبانه که خیلی داغونه و … ما که رفتیم به این رستوران از رفتنمون پشیمون شدیم و پیش خانواده آبرومون رفت.

    ۱۶ مهر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *