رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ شهریور ۱۳۹۶

رستوران آلپای تهران

لینک این مطلب کپی شد!

بلوار میرداماد، بلواری زیبا و عریض در تهران بزرگ که تا پیش از این با نام‌های ششم بهمن و پهلوی نامیده می‌شد. جایی‌که که نام فیلسوف بزرگ کشورمان « میر برهان‌الدین محمد‌باقر استرآبادی» معروف به میرداماد را با خود حمل می‌کند. رستوران‌ها و کافه‌های لوکس زیادی در این منطقه به چشم می‌خورند. یکی از این رستوران‌ها، رستورانی ایتالیایی- فرانسوی به نام آلپای است. رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر که در بهمن۱۳۹۲ با مدیریت سرکار خانم یارخدایی به روی هم‌وطنان عزیز تهرانی گشوده شد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که تحصیلات مدیریت محترمه آلپای در رشته هتلداری بوده و تجربه‌های ایشان در امر مهمان‌نوازی و رستوران‌داری واقعاٌ تحسین‌برانگیز است. همین امر، در اداره اصولی و پیشرفت این رستوران تأثیر شگرفی دارد.
بعد از سپری کردن روزی پرمشغله و شلوغ می‌توانید آرامش واقعی را در محیط دنج و راحت رستوران آلپای تجربه کنید. میز و صندلی‌های زیبا و خوش‌فرم، هماهنگی رنگ‌ها در محیط به همراه نورپردازی ملایم جلوه خاصی به آلپای بخشیده است. باید بدانید که بالکنی بسیار زیبا و چشم‌نواز در این رستوران در اختیار شماست. فضای لذت‌بخش و باصفای این بالکن واقعاٌ شما را سرحال می‌آورد. گفتنی است که رستوران آلپای یکی از بهترین گزینه‌ها هم برای قرارهای دوستانه و هم برای برگزاری جلسات اداری و کاری می‌باشد.
رعایت تمام نکات بهداشتی و به کار بردن نهایت دقت و سلیقه در طبخ و چیدمان غذاها از جمله علل کیفیت بالا و محبوبیت این رستوران در میان مردم است. منوی آلپای شامل انواع غذاهای فرانسوی و ایتالیایی بوده و انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. سالاد گاردن این رستوران طرفداران بسیاری در میان مشتریان دارد. این سالاد در فصل تابستان با سیب ترش و در فصل زمستان با آووکادو سرو می‌شود. حالا که صحبت از فصل زمستان شد، باید گفت که خوردن سوپ اسفناج به عنوان پیش‌غذایی فوق‌العاده مخصوصاٌ با تخم مرغ وسط آن در این فصل بسیار می‌چسبد. همچنین، انواع پاستا، پنه، استیک و پیتزاهای خوشمزه در منوی آلپای یافت می‌شوند.
علاقمندان به غذاهای دریایی، می‌توانند از طعم لذیذ شاه‌ میگو و ماهی سالمون تازه این رستوران نهایت لذت را ببرند. همچنین، گوشت پرندگان و ماکیان هم می‌توانند یکی از انتخاب‌های خوب شما در این رستوران باشند. هر کدام از این غذاها، نحوه طبخ خاصی داشته و در کنار سس‌های مخصوصی میل می‌شوند. رستوران آلپای، برای سرو صبحانه‌ای عالی آن هم در صبحی دل‌انگیز نیز میزبان شماست. انواع صبحانه‌ها از جمله پنکیک، املت، کرپ و صبحانه ایرانی و انگلیسی را می‌توانید در این رستوران نوش جان فرمایید.
لازم است بدانید که منوی آلپای مطابق با استاندارهای انجمن قهوه آمریکا یعنی SCAA نوشته شده است. باریستای کاردان جناب آقای مهدی مهرپور، وظیفه آموزش پرسنل مجرب و حرفه‌ای آلپای را به عهده دارند. مواد مورد نیاز برای پخت کیک‌های این رستوران از کشور انگلیس و بلژیک وارد می‌شود. پس می‌بینید که در رستوران آلپای برای دیدن لبخند رضایت بر چهره شما از هیچ کوششی دریغ نشده است.
آدرس: بلوار میرداماد، نبش مسجد‌الغدیر، مجتمع پاسارگاد، طبقه اول.
شماره تماس: ۲۶۴۰۱۸۵۲،۲۶۴۰۱۸۵۴-(۰۲۱ )

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

 رستوران آلپای تهران

           
 

نظر کاربران :

  • محمد

    هم کیفیت هم رفتار پرسنل عالی..استیکاش حرف نداره.فضای بازهم داره

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *