رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ مرداد ۱۳۹۴

رستوران آریاییان همدان

لینک این مطلب کپی شد!

اگر در همدان هوس خوردن دیزی کرده اید ،پیشنهاد ما رستوران آریاییان است .فضای دلنشین این دیزی سرا رابه همراه سرویس چای ونبات پس از غذا ،لذت خوردن دیزی را دو چندان می کند .

 

آدرس:استان همدان _همدان _خیابان بوعلی جنوبی

 

%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%A7%D9%86-1 رستوران آریاییان همدان

           
 

نظر کاربران :

  • آذین نحوی جو

    رستوران بسیار عالی و آبگوشت آن بسیار مطلوب و برخورد کارکنان عالی است. تنها نکته منفی آن صف انتظار طولانی و عدم مدیریت درست افراد منتظر برای ورودبه رستوران می باشد به طوری که حداقل باید ۱ تا ۲ ساعت وقت برای ورود به رستوران و نشستن سر میز گذاشت که همین باعث خستگی و عصبی شدن مشتری ها می گردد و لذت خوردن غذا و محیط را بسیار کمکرده و مشتریان خسته می شوند.

    ۳۰ شهریور, ۱۳۹۸ پاسخ دادن
  • مهرنوش زاده رفيع

    فضاي آرام و دلنشيني داره ، رفتار پرسنل كه اغلب خانم هستند خيلي خوبه و مديرش كاملا نظارت داشت. ديزي هاش هم خوشمزه و البته كمي چرب بود

    ۱۰ بهمن, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • محمد

    یک دیزی سرای باصفا.مدیریت رستوران یک آقای میانسال بسیار خوشرو و مودب بودند که به بسیار با دقت به امور سالن نظارت داشتند.پرسنل اکثرا خانم هستند و همگی خوشرو و مودب.موزیکهای قدیمی سنتی پخش می شود و کلا جو مثبت و حس خوبی به شما دست می دهد. میز اردور شامل انواع ترشیجات,پیاز و سی ترشی و زیتون,دو جور ماست و فلفل همدانی و البته مربای بالنگ بود که به انتخاب در ظرفهای کوچک سفالی می ریزید. غذا خوشمزه بود و چای هم سرو شد.

    ۹ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *