جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رد کافه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ مهر ۱۳۹۶

رد کافه تهران ، از جمله کافه‌های مشهور و پرمشتری خیابان انقلاب است. کافه‌ای زیر پل معروفی به نام کالج که در تقاطع خیابان حافظ و انقلاب قرار دارد. رد کافه با محیطی متفاوت جایگاه خود را در میان تهران‌نشینان باز کرده و آرامش را به آن‌ها هدیه می‌دهد. نخستین وجه تمایز این کافه با سایر کافه‌های میدان انقلاب و حتی سطح تهران به موقعیت مکانی آن است. راستش را بخواهید، صاحبان رد کافه قبل از شروع کار به دنبال فضایی نوستالژیک و با حال و هوایی قدیمی بودند. جایی که بتوان سنت و مدرنیته را یک جا جمع کرد. اما این بار علی‌رغم رسم معمول راه‌اندازی کافه‌ها در خانه‌های قدیمی، مسئولین رد کافه کسب و کار خود را در انبار تنباکوی قدیمی راه انداخته‌اند.
این کافه زیبا، در دو قسمت خارجی و داخلی پذیرای مهمانان است. قسمت خارجی با وجود گلدان‌هایی قشنگ و فضایی صمیمی حس خوبی را از حضور در آن به شما منتقل می‌کند. با ورود به سالن اصلی رد کافه، حس حضور در یک مغازه فیلم‌فروشی و یا آپاراتسازی به شما دست می‌دهد. مکانی که با ظاهر متفاوتش انسان را جذب خود می‌کند. میز و صندلی‌هایی چوبی با طراحی منحصربه‌فرد و جدید، چند مبل چرمی سرخ‌ رنگ و زیبا که اطرافشان را حلقه‌های فیلم احاطه کرده‌اند، خود گویای این مطلب می‌باشند.
راجع به منوی رد کافه باید بگوییم که در این مکان هم مانند سایر کافه‌ها انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم همچون دمنوش، قهوه و اسموتی برای شما عزیزان قابل سرو می‌باشند. اما طعم سالاد، انواع وافل و ماءالشعیر این رستوران واقعاٌ چیز دیگری هستند.
شروع فصل پاییز و حال و هوای روزها و شب‌های متفاوتش کافه‌نشینی و کافه‌گردی را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند. مخصوصاٌ اگر رد کافه را به عنوان پاتوق همیشگی خود انتخاب کنید این لذت صد چندان خواهد شد. این کافه، با گنجایشی برابر با ۳۰۰ نفر آماده پذیرایی و ارائه باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات به شماست.
آدرس: تهران، خیابان انقلاب، چهارراه کالج، زیر پل کالج، سر خیابان البرز ۲، پلاک ۷۳۷.
شماره تماس: ۶۶۴۰۳۴۱۴-(۰۲۱)

رد کافه تهران 1 رد کافه تهران

رد کافه تهران 2 رد کافه تهران

رد کافه تهران 3 رد کافه تهران

رد کافه تهران 4 رد کافه تهران

رد کافه تهران 5 رد کافه تهران

رد کافه تهران 6 رد کافه تهران

رد کافه تهران 7 رد کافه تهران

رد کافه تهران 8 رد کافه تهران

رد کافه تهران 9 رد کافه تهران

رد کافه تهران رد کافه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 2.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد