جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راهنمای اخذ ویزای کره جنوبی

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

این روزها گردشگران زیادی از سفر به کشور کره جنوبی استقبال روزافزونی نشان میدهند. افراد با انتظارات مختلف، از سفر به کره جنوبی لذت خواهند برد زیرا این کشور علیرغم پیشرفته بودن و داشتنِ امکانات طبق آخرین فناوری های روز، بناهای تاریخی زیادی را نیز در کنار زیبایی های طبیعی فراوان در خود جای داده است.
کره جنوبی کشوری با فرهنگی غنی و زیبایی های طبیعی فراوان در شرق آسیا، گزینه های فراوانی را برای بازدید در اختیار گردشگران قرار میدهد. در این کشور خصوصاً در پایتخت ششصد ساله کره یعنی شهر سئول، جاذبه های تاریخی (همچون کاخ Changdeokgung) و فضاهای مدرن درکنار یکدیگر جلوه گری میکنند. کشور کره دارای فرهنگ و تاریخی غنی و مردم صمیمی و مهمان نواز می‌باشد. به علاوه میتوانید از امتحان طعم های جدید و مطبوع غذاهای کره ای لذت ببرید. همه این موارد مجموعه ای متنوع از چیزهایی است که خاطره سفرِ شما به این کشور را تا همیشه در ذهنتان ماندگار میسازد. سه شهر اصلی این کشور سئول، بوسان و جیجو می‌باشد. اگر شما نیز قصد سفر به کشور فوق العاده کره جنوبی را دارید، تور کره جنوبی سئول بهترین و ایده آل ترین انتخاب پیش روی شماست
سئول پایتخت کشور کره جنوبی و پرطرفدارترین مقصد گردشگری این کشور است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری فراوانی برای بازدید می‌باشد همچون بناها و کاخ های تاریخی فراوان. بوسان نیز شهر مهم دیگری در این کشور است که بسیاری از سریال های کره ای در آنجا فیلمبرداری شده اند. این شهر بزرگترین بندر کشور کره می‌باشد که علاوه بر زیبایی های طبیعیِ یک شهر ساحلی، بناهای تاریخی زیادی نیز در آن قرار دارند. همچنین تاکنون رویدادهای ملی و بین المللی زیادی در این شهر برگذار گردیده اند. مقصد گردشگری پرطرفدار دیگر در کشور کره جزیره جیجو می‌باشد که یکی از عجایب طبیعی جهان می‌باشد، جلوه های طبیعیِ این جزیره بیشمار است.
برای اخذ ویزای کره جنوبی، شخصِ مسافر، یا وکیلِ او و یا نماینده ای از یکی از آژانس های مسافرتی مورد تائید و موجود در لیست وب سایت سفارت کره در ایران میتواند برای اخذ ویزای کره جنوبی اقدام نماید. اخذ ویزای کره حدود ۲۰ روز کاری به طول می انجامد و شما با داشتن این ویزا اجازه یک ماه اقامت در کشور کره را خواهید یافت. توصیه میشود برای جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون اخراج (دیپورت) شدن، قبل از سفر و برای مدت اقامتتان حتماً هتلی را رزرو بفرمائید.
انواع مختلفی از ویزا برای سفر به کره جنوبی وجود دارد شامل توریستی، تحصیلی و تجاری. که مدارک مورد نیاز و هزینه های مربوطه براساس نوعِ ویزا تفاوتهایی دارد. هزینه های درخواست ویزای کره نقداً و به دلار آمریکا در هنگام تحویل مدارک دریافت میشود که این هزینه ها غیرقابل برگشت می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به وب سایت رسمی سفارت کره در ایران مراجعه فرمائید. میتوانید مراحل اخذ ویزای کره را به راحتی و از طریق تماس با یکی از آژانس های مسافرتی که در این سایت نام برده شده طی نمائید. برای مراجعه حضوری به سفارت کره نیز به خاطر داشته باشید که ساعت کاری بخش کنسولیِ این سفارت از ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر روزهای یکشنبه تا پنجشنبه، به جز تعطیلات رسمیِ ایران می‌باشد و آدرس آن نیز میدان ونک، خیابان شیخ بهائی شمالی، کوچه دانشور غربی، شماره ۲ می‌باشد.

Korea Visa Fotros راهنمای اخذ ویزای کره جنوبی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *