جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جام جهانی فوتبال از نمایشگر عباس آباد همدان پخش می شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۴ خرداد ۱۳۹۷

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان گفت: همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسابقات تیم ملی کشورمان از بزرگترین نمایشگر تلویزیونی منطقه تفریحی گردشگری عباس آباد به طور همزمان پخش می شود.
حمیدرضا یاری روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: اقشار مردم، گردشگران و علاقمندان به مسابقات فوتبال می توانند برای تماشای رقابت های تیم ملی فوتبال کشورمان در محل گردشگری عباس آباد موسوم به تپه عباس آباد حضور یافته و از تماشای این رقابت ها لذت ببرند.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه منطقه توریستی گردشگری عباس آباد از مناطق مهم گردشگری به شمار می رود و همه روزه شاهد استقبال چشمگیر گردشگران هستیم برهمین اساس در راستای برخورداری از مسابقات جذاب جام جهانی، فضای گردشگری – ورزشی را برای عموم دوستداران و مسافران مهیا ساخته ایم.
یاری اظهار داشت: همچنین فضای لازم برای استقرار انبوه تماشاگر فوتبالدوست در مقابل این نمایشگر بزرگ واقع در منطقه گردشگری عباس آباد آماده سازی شده و خدمات رسانی رفاهی و گردشگری نیز انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت احتمال صعود ایران به دور دوم جام جهانی که به طور قطع با شادی مردم فوتبالدوست همراه خواهد شد، تدابیر لازم در منطقه گردشگری عباس آباد همدان اتخاذ شده است.
وی یادآور شد: در دوره گذشته جام جهانی فوتبال (۲۰۱۴ – برزیل) نیز نسبت به پخش مستقیم بازی های تیم ملی کشورمان از نمایشگر بزرگ عباس آباد در فضای باز اقدام کردیم.
بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی از روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود.
طبق برنامه، روز جمعه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم ملی کشورمان در نخستین گام به مصاف تیم ملی مراکش می رود.
این دیدار از گروه B رقابت ها و به میزبانی ورزشگاه سن پترزبورگ برگزار می شود.

منبع: ایرنا

 

jame jahani جام جهانی فوتبال از نمایشگر عباس آباد همدان پخش می شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد