جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

اگر در جستجوی تور ارزان خارجی و داخلی، تور ارزان از مشهد، تورهای لحظه آخری، تور ارزان گرجستان، دبی، مالزی و کیش …. هستید.
اگر قصد دارید با استفاده از خدمات مسافرتی ارائه شده توسط شرکتهای گردشگری و با استفاده از تورهای ارائه شده به ارزانترین شکل ممکن سفر کرده و از سفر خودتان لذت ببرید…

از تورهای سایت مسیر سبز استفاده کنید.
درباره گرجستان :
گرجستان ، ایالتی در ناحیه قفقاز اوراسیا می باشد. این کشور، واقع در خط اتصال اروپای شرقی و آسیای غربی ، از طریق دریای سیاه با غرب ، از طریق روسیه با شمال، از طریق ترکیه و ارمنستان با جنوب و از طریق آذربایجان با شرق ، هم مرز است پایتخت این کشور شهر تفلیس می باشد. نام شهر تفلیس درواقع یک کلمه قفقازی به معنی گرم است که به علت وجود چشمه های فراوان آب گرم این منطقه به این نام نامیده شده است در نتیجه میتوان گفت گرجستان یکی از کشورهایی ست که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا و در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است جمعیت این کشور چهار میلیون و ۶۳۰ هزار نفر با میانگین سنی ۳۸ سال است.
شما می توانید با ثبت نام در تور گرجستان سایت مسیر سبز از زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهرهای این کشور لذت ببرید.

%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86 ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

درباره دبی :

دبی شهری است در همنشینی سواحل خلیج همیشه فارس به قامت برج های بلند و مدرن و به تاریخ و فرهنگی کهن.
بهتر است توریست ها در فصل تابستان به دبی سفر نکنند زیرا گرمای شدید به آن ها اجازه لذت بردن از گردش در دبی را نمیدهد.
البته با توجه به اینکه گردشگران تور دبی در تابستان حدود ۱۰ تا ۱۱ ساعت هوای آفتابی و داغ دبی را تجربه میکنند به اجبار در اواخر روز به سیاحت می پردازند و به همین دلیل جاذبه ها تاپاسی از شب نیز قابل روئیت و باز هستند.
اگر قصد ثبت نام در تور دبی را دارید می توانید به سایت مسیر سبز زندگی مراجعه کنید.

image008 ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

درباره مالزی :

مالزی کشوری است که در آن اقوام مختلفی با فرهنگ و آداب و رسوم و آیین های مختلف به طور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند. این کشور از نظر جغرافیایی دارای موقعیت های مختلفی از قبیل جزایر، ارتفاعات، جنگل های استوایی و جنگل های حرا می باشد. این کشور منحصر به فرد به دو قسمت اصلی شرقی وغربی تقسیم شده است. غرب مالزی شامل قسمت جنوبی شبه جزیره و تایلند و شرق آن شامل سراسر دریای چین و جزایر بورنئو می شود. در سایت مسیر سبز می توانید برای تور مالزی ثبت نام کنید.

مالزی ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

چرا استفاده از تور مشهد مناسب تر از سفر آزاد است؟
روند رو به رشد استقبال از تورهای مسافرتی، نشان از آگاهی فزاینده هموطنان عزیز ما در ارتباط با مزایای ویژه این تورها نسبت به سفرهای آزاد دارد. به طور خلاصه با استفاده از تور شما یک سفر برنامه ریزی شده و بدون دغدغه های معمول را تجربه خواهید کرد که در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشد، به ویژه برای سفرهایی همچون سفر زیارتی مشهد که به دلیل تعداد زیاد گردشگران و زائران، در سفرهای آزاد مشکلات مختلفی در ارتباط با پیدا کردن مکان مناسب برای اسکان و مواردی از این قبیل بروز خواهد کرد. با برنامه ریزی مدونی که در تور مشهد سایت مسیر سبز زندگی صورت گرفته است، شما بدون دغدغه، به امکانات لازم در این سفر زیارتی دسترسی داشته و فکر خود را تنها متمرکز بر بهره گیری معنوی هر چه بیشتر از این سفر و بازدید از مراکز دیدنی و تاریخی آن خواهید کرد.

%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF1 ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

 

تور کیش را بسیاری از اهل سفر می شناسند. هر ساله به طور تقریبا ثابت حدود ۱.۵ میلیون نفر مسافر راهی کیش می شود که اکثر آنها با هواپیما و با خرید تور کیش از آژانس های مسافرتی اقدام می کنند.
تور کیش در اکثر موارد شامل پرواز و هتل می باشد اما در مواردی خاص و از طریق برخی آژانس ها تفریحات و رستوران های کیش نیز به صورت رایگان و یا تخفیف دار ارائه می شوند. به عبارتی برخی از هزینه های سفر در کیش کاهش می یابد. ایران دهکده یکی از بهترین این آژانس هاست که در کنار تور خود یک وعده غذای رایگان در بهترین رستوران کیش و ۵۰ درصد تخفیف در تفریحاتی مانند غواصی و جت اسکی و پاراسل و … ارائه می دهد.
بهتر است در مورد جزیره کیش کمی بدانیم:
جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس است. این جزیره بیضی شکل سالانه بیش از یک میلیون توریست را به خود جذب می کند.
جزیره کیش به شبکه سراسری برق وصل نیست و برق مورد نیاز جزیره از طریق نیروگاه گازی کیش تامین می شود. علاوه بر نیروگاه گازی نیروگاه دیزل با ظرفیت ۱۰ مگاوات وجود دارد که در مواقع اضطراری از آن استفاده می شود.
فاصله بین تهران تا کیش از راه هوایی ۱۰۵۲ کیلومتر می باشد. همچنین فاصله این جزیره تا بوشهر از راه دریا ۶۷۵ کیلومتر و تا بندر عباس ۲۵۰ کیلومتر وفاصله آن تا بندر چارک فقط ۱۸ کیلومتر می باشد.
آب و هوای کیش مرطوب بوده و میانگین دمای آن ۲۶ درجه سانتی گراد می باشد.
جزیره کیش تقریبا ۲۵ هزار نفر می باشد که همگی در شهر کیش ساکن هستند. به مردمان جزیره کیش که در این جزیره ساکن هستند کیشوند می گویند.

1021 ثبت نام در بهترین تورهای داخلی و خارجی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد