جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تهرانی‌ها صاحب یکی از بزرگترین مجموعه‌های گردشگری خاورمیانه می‌شوند

تاریخ بروزرسانی :
۱۷ تیر ۱۳۹۶

جلسه شورای عالی مدیران گروه مالی گردشگری به صورت ویژه برای بررسی روند پیشرفت پروژه دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان با حضور رییس گروه مالی گردشگری مدیرعامل بانک گردشگری و مدیران ارشد این گروه برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این مراسم مهدی جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه گفت :دستاوردهای خوبی از این پروژه حاصل شده و بر اساس آنچه مقرر شده به امید خدا تا پایان سال جاری بخش‌های مهمی از دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود باید برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی در خصوص این پروژه انجام شود تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مراحل ساخت بسیار کوتاه‌تر و سریع‌تر طی شود.

رییس گروه مالی گردشگری تاکید کرد: از نقاط مثبت این پروژه اشتغال ۸۰۰ نفر در مراحل مختلف آن است که این امر در سالی که بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گرفته مایه فخر و مباهات گروه مالی گردشگری است.

در ادامه نیز علی اصغر سفری مدیرعامل بانک گردشگری ضمن ابراز امیدواری از روند پیشرفت دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان خاطرنشان کرد: امروزه گردشگری نقش بسیار مهم و اساسی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند به طوری که بسیاری از تحلیل‌گران صنعت گردشگری را بازیگر آینده اقتصاد جهانی می‌دانند. البته کشور ما خوشبختانه ظرفت بسیار بالایی برای رشد در این صنعت دارا است که با حمایت‌های مسئولین می توان امید به آینده ای روشن در این صنعت داشت.

مدیرعامل بانک گردشگری افزود: این بانک از پروژه‌های صنعت گردشگری حمایت می‌کند و دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان نیز بدلیل وسعت و اهمیت پروژه مورد حمایت بانک گردشگری قرار گرفته است.

موسوی مدیر دهکده گردشگری سرزمین ایرانیان نیز از حمایت‌های بانک گردشگری تشکر کرد و یادآور شد: پروژه سرزمین ایرانیان همواره از حمایت‌های بانک گردشگری برخوردار بوده که لازم می‌دانم از مدیرعامل بانک گردشگری به دلیل حمایت‌های لازم تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه افزود تمام تلاش و توان خود را برای به سرانجام رسیدن این پروژه بکار بسته‌ایم و در این راه از حمایت‌های بسیار مهم و تاثیرگذار بانک گردشگری در روند پیشرفت پروژه استفاده فراوان برده‌ایم.

سرزمین ایرانیان یک منطقه اقامتی – تجاری – تفریحی منحصربه‌فرد، با مساحتی معادل ۱۴۰۰هکتار است که قرار است یک پایتخت جدید تفریحی و سکونتی در نزدیکی تهران باشد. در این شهر، به لطف قابلیت‌های منطقه ویژه اقتصادی، در آینده نزدیک به یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه‌های گردشگری خاور میانه بدل خواهد شد.

سرزمین ایرانیان مقصد ویژه‌ای برای علاقمندان به رانندگی است و یکی از مجهزترین مجموعه‌های سوپر کارت (کارتینگ حرفه‌ای) جهان و اولین پیست مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک ایران، به علاوه ۲۲ هکتار پیست آفرود در این مجموعه جای گرفته‌اند.

علاوه بر این مجموعه سرزمین ایرانیان دارای ویلاهای اقامتی، زمین گلف، پارک آبی، سوپر کارت، شهربازی، شهر خودرو، باغ بوتانیک، کورس اسب دوانی، دهکده پروا، دهکده دانش و دهکده سلامت می‌باشد. همچنین این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در ۷ کیلومتری آن قرار می‌گیرد و علاوه بر این، دسترسی‌های مناسب جاده‌ای و ریلی نیز برای سرزمین ایرانیان در نظر گرفته‌ شده‌اند.

ایرانیان تهرانی‌ها صاحب یکی از بزرگترین مجموعه‌های گردشگری خاورمیانه می‌شوند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *