جستجوی شهر به شهر :

تله کابین صفه

تاریخ بروزرسانی :
۷ مرداد ۱۳۹۶

تله کابین صفه در ۲ خط طراحی شده است. خط اول آن از بزرگراه شهدای صفه تا گردنه باد با طول ۱۸۵۰ متر و ۵۰ کابین ۴ نفره که امکان بازدید از بام اصفهان را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد و مناظر کوه صفه نظیر قلعه شاهدز ، دیدنی های اطراف شهر و تنگه گردنه باد از جاذبه های طبیعی این مسیر به شمار می رود و خط دوم آن از گردنه باد به سمت قله شاهدژ با طول ۶۵۰ متر و ۶ پایه میانی می­باشد.

علاوه بر این امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، شهربازی ویژه کودکان و بزرگسالان و مرکز بولینگ اصفهان با ظرفیت ۱۰خط بازی جهت اوقات فراغت بازدیدکنندگان در ایستگاه های تله کابین موجود است.

آدرس : بزرگراه شهدای صفه – کوه صفه

برو بالا

نظر کاربران :

• kootavali

از سمت غرب اصفهان وارد این شهر تاریخی شدیم راستشو بخواهید خیلی تعریف این شهر را شنیده بودم خلاصه پس از اسکان تو هتل آسمان و خوردن غذا توی رستوران گردانش نوبت گشت و گذار شد روز اول را با اماکن تاریخی منارجنبان و سی و سه پل به شب رسوندیم و از میهماندار هتل آسمان سراغ شهر بازی اصفهان رو گرفتیم که به ما پیشنهاد شهر رویاها در شرق اصفهان رو دادند البته من یکم ترسو بودم ولی پس از اینکه رسیدیم شهر رویاها دلمو زدم به دریا و سوار ترن معلق شدم…جاتون خالی از اون بالا کل شهر اصفهان پیدا بود از سینمای شهر واژگون هم خوشم اومد فضای واقعا جذابی داشت و همچنین بازیهای با حال.

روز دوم را به میدان شاه عباس رفتیم که میگفتند اینجا اول میدان چوگان بوده و چه با شکوه و جذاب برای نهار با تپ سی رفتیم سمت زاینده رود و پارک ناژوان از راننده سراغ یه تفریح جذابو گرفتم گفت حتما از تله سیژ ناژوان دیدن کنید…جاتون خالی اون بالا روی درختان و با منظره جذاب زاینده رود…تجربه یه حس جدید بودش واسمون.معلق بین زمین و آسمان.

روز سوم شد و روز آخر سفرمون

هوا یه کم ابری بود و بارون ریزی توی اصفهان شروع به باریدن کرد قبلا از پدرم تعریف کوه صفه اصفهان رو شنیده بودم گفتیم دل و بزنیم به دریا و رفتیم به سمت کوه صفه …وارد پارک کوهستانی و جنگلی صفه شدیم واقعا حس شمال ایران رو داشت هوای نیمه بارانی ..از یه هموطن سراغ مرکز تفریحی رو گرفتیم گفت میتونید برید شهربازی یا تله کابین صفه منم که دلو زده بودم به دریا گفتم میریم تله کابین که از اونجا بشه برسیم بالای کوه صفه و اصفهان زیبا رو ببینیم

خلاصه رسیدیم بام اصفهان جاتون خالی یه قهوه داغ خوردیم شب هم رفتیم بولینگ صفه و برگشتیم هتل.