رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ مهر ۱۳۹۶

تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج

لینک این مطلب کپی شد!

تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج ، یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین تالارهای پذیرایی در این شهر است. این تالار در شهرک جهان‌نما واقع شده و با دکوراسیون فوق‌العاده زیبای خود یکی از بهترین شب‌ها را برای شما و عزیزانتان رقم می‌زند. تالار صاحبقرانیه، دارای سالن پذیرایی با تم زرشکی رنگ و بسیار زیبا بوده و فضایی خاص و متفاوت را برای برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی فراهم کرده است. با کمی دقت متوجه وسواس به کار رفته در انتخاب مبلمان لوکس و شیک این تالار شده و به سلیقه صاحبان این مکان بی‌نظیر احسنت می‌گویید.
همچنین، در تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج سالنی مجزا و مدرن را برای اتاق عقد در نظر گرفته‌اند. در این اتاق تمام امکانات لازم جهت برگزاری بهترین شب زندگی‌تان به بهترین نحو فراهم شده است. ظروف مورد استفاده در این تالار، بسیار شیک و در بالاترین کیفیت می‌باشند. مهمانداران و پرسنل تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج بسیار مجرب و حرفه‌ای بوده و آموزش‌های لازم را برای فعالیت در این تالار گذرانده‌اند. برخورد صمیمانه و گرم این کارکنان در کنار مدیریتی قوی، این تالار را در رده بهترین تالارهای کرج قرار داده است.
جهت رفاه حال مهمانان، پارکینگ اختصاصی نیز در تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج وجود دارد. سیستم تهویه مدرن و نورپردازی عالی و مناسب، از دیگر امکانات این تالار پذیرایی بی‌‌مانند به شمار می‌روند. به جرأت می‌توان گفت که این تالار با محیطی فوق‌العاده و مدرن با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرند.
تمام سعی پرسنل تالار پذیرایی صاحبقرانیه، ارائه بهترین خدمات جهت جلب رضایت مشتریان عزیز است. به جرأت، می‌توان گفت که این تالار با محیطی فوق‌العاده و مدرن و با قیمتی مناسب در اختیار مهمانان عزیز قرار می‌گیرد.
آدرس: کرج، شهرک جهان نما، ۳۲ متری جهان نما، خیابان کاج، خیابان سرو، روبروی کلانتری، تالار پذیرایی صاحبقرانیه.
شماره تماس:۲۳۰۴۴۳۵ ،۲۳۰۴۴۶۱-(۰۲۶)

-پذیرایی-صاحبقرانیه-کرج-1 تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج

-پذیرایی-صاحبقرانیه-کرج-2 تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج

-پذیرایی-صاحبقرانیه-کرج-3 تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج

-پذیرایی-صاحبقرانیه-کرج تالار پذیرایی صاحبقرانیه کرج

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *